اپل ظرفیت باتری های سری آیفون ۱۳ را اعلام کرد - تکفارس 
اپل ظرفیت باتری های سری آیفون ۱۳ را اعلام کرد - تکفارس 

اپل ظرفیت باتری های سری آیفون ۱۳ را اعلام کرد

افشین نوری
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - 09:04
آیفون 13 پرو مکس

اپل مشخصات دستگاه‌های خود را به‌ندرت منتشر می‌کند، اما در مورد گوشی‌های آیفون ۱۳ گفته است که باتری مدل‌های آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ به‌ترتیب ۱.۵ ساعت و ۲.۵ ساعت شارژدهی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت. ما در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این افزایش شارژدهی به‌خاطر افزایش ظرفیت باتری است یا به‌خاطر افزایش کارآیی تراشه گوشی‌ها.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت ۹to5Mac به‌تازگی سندی فاش کرده است که ظرفیت باتری گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را نشان می‌دهد. براساس این سند، باتری آیفون ۱۳ مینی ظرفیتی برابر ۹.۵۷ وات‌ساعت دارد در حالیکه مدل قبلی آن دارای ظرفیتی برابر ۸.۵۷ وات‌ساعت است. از طرفی، باتری آیفون ۱۳ ظرفیتی برابر ۱۲.۴۱ وات‌ساعت دارد که بیشتر از ظرفت ۱۰.۷۸ وات‌ساعتی آیفون ۱۲ است. در مورد مدل‌های پرو هم باید بگوییم که باتری آیفون ۱۳ پرو دارای ظرفیتی برابر ۱۱.۹۷ وات‌ساعت و باتری آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ظرفیتی برابر ۱۶.۷۵ وات‌ساعت است که نسبت به باتری ۱۰.۷۸ وات‌ساعتی آیفون ۱۲ پرو و باتری ۱۴.۱۳ وات‌ساعتی آیفون ۱۲ پرو مکس افزایش یافته‌اند.

بنابراین به نظر می‌رسد که اپل صرفاً ظرفیت باتری‌های سری آیفون ۱۳ را افزایش داده که البته اقدام خوبی است. اما اینکه گوشی شما در طول چه میزان شارژدهی داشته باشد بستگی به میزان استفاده شما از آن خواهد داشت و عدد ثابتی را نمی‌توان برای آن ذکر کرد.

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.