پیش‌خرید آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ آغاز شد - تکفارس 
پیش‌خرید آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ آغاز شد - تکفارس 
پیش‌خرید آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ آغاز شد - تکفارس 

پیش‌خرید آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ آغاز شد

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 23:57
آيپد مینی ۶

با معرفی آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ اپل در رویداد امشب، امکان سفارش این دو محصول از هم‌اکنون فراهم شده است.

اپل در رویداد امشب خود دو مدل جدید از تبلت‌های سری آیپد معرفی کرد. معرفی این دو دستگاه کمی غافلگیر کننده بود زیرا انتظار داشتیم این دو محصول در اواخر سال جاری معرفی شوند.

حال امکان پیش‌سفارش آیپد ۹ و آیپد مینی ۶ از هم‌اکنون فراهم شده است. آیپد ۹ در واقع نسل جدید آیپد ۸ خواهد بود و قیمت آن از ۳۲۹ دلار شروع می‌شود. این تبلت از پردازنده‌ی A13 بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. اپل همچنین از یک دوربین سلفی جدید فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی در این دستگاه بهره گرفته که از قابلیت Center Stage در تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر آیپد ۹ در مقایسه با مدل‌های قبلی این محصول از sRGB و قابلیت True Tone پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنان از حاشیه‌های قابل توجهی بهره می‌برد و سنسور تاچ‌ آی‌دی نیز در پنل جلویی آن تعبیه شده است.

آیپد مینی ۶ نیز با قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل پایه به‌فروش می‌رسد. این تبلت نسبت به مدل‌های پیشین خود تغییرات زیادی داشته است. آیپد مینی جدید اساسا مدل کوچک‌تر شده‌ی آیپد ایر است که به یک نمایشگر ۸.۳ اینچی تمام صفحه مجهز شده است. حاشیه‌های صفحه‌ نمایش این محصول نیز بسیار باریک بوده و تاچ آی‌دی در دکمه‌ی پاور آن قرار گرفته است.

این محصول نیز همانند آیپد ۹ به یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده که تماس‌های ویدویی از قابلیت Center Stage پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی داخلی این محصول نیز ۲۵۶ گیگابایت است اما پردازنده‌ی به‌کار گرفته شده در آن A15 است. همانطور که احتمالا می‌دانید اپل از همین تراشه در چهار مدل آیفون ۱۳ نیز استفاده کرده است.

آیپد مینی جدید در رنگ‌های منحصر‌به‌فرد و زیبایی به بازار عرضه خواهد شد که از جمله می‌توان به رنگ صورتی، بنفش، خاکستری و استارلایت اشاره کرد. این در حالی است که آیپد ۹ فقط در رنگ خاکستری و نقره‌ای در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

عرضه‌ی این دو تبلت جدید از ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد شد. اپل همچنین آیفون‌های جدید خود را از ۲۴ سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد کرد.

منبع: MacR

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید