آتش گرفتن یک گوشی گلکسی A21 سامسونگ در داخل یک هواپیما - تکفارس 
آتش گرفتن یک گوشی گلکسی A21 سامسونگ در داخل یک هواپیما - تکفارس 
آتش گرفتن یک گوشی گلکسی A21 سامسونگ در داخل یک هواپیما - تکفارس 

آتش گرفتن یک گوشی گلکسی A21 سامسونگ در داخل یک هواپیما

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۰ - 10:42
آتش سوزی در هواپیما

خبرگزاری سیاتل تایمز گزارش داده است که روز دوشنبه گوشی همراه یکی از مسافران هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز که از نیواورلئان به سمت سیاتل در حال پرواز بود در داخل کابین هواپیما آتش گرفته است. پری کوپر (Perry Cooper) سخنگوی فرودگاه سیاتل گفته است که گوشی آتش‌گرفته ظاهراً مدل گلکسی A21 سامسونگ بوده است.

مطالب مرتبط:

کوپر به سیاتل تایمز گفت است:

من براساس بررسی‌ها انجام شده می‌توانم بگویم که گوشی مذکور بدون آنکه کسی متوجه بشود آتش گرفته است. طی مصاحبه‌ای که یکی از کارکنان پلیس فرودگاه سیاتل داشته است مشخص شده که این گوشی، گلکسی A21 سامسونگ بوده است. البته ما نمی‌توانیم این موضوع را با نگاه کردن به بقایای گوشی تائید کنیم.

سامسونگ هنوز هیچ واکنشی یه این اتفاق نشان نداده است. سخنگوی آلاسکا ایرلاینز همچنین در مصاحبه با وب‌سایت ورج گفته است که خدمه هواپیما برای خاموش کردن آتش‌ در داخل کابین هواپیما از کپسول‌های اطفاء حریق استفاده کردند و برای جلوگیری از آسیب ررسیدن به مسافران مجبور به تخلیه آن‌ها از هواپیما شده‌اند.

آتش سوزی در هواپیما

همچنین یکی از مسافرانی که در پرواز مذکور حضور داشته است در حساب توییتری خود گفته است:

کابین هوایپما تبدیل به یک ماشین دودزا شده بود. مسافران در دو سه ردیف پشت سر من جمع شده بودند بودند و خدمه پرواز در خاموش کردن آتش بسیار عالی عمل کردند. همه مسافران آرام بودند و من فکر می‌کنم که فقط یک نفر دچار جراحت سطحی شد.

به‌گفته حساب توییتری فرودگاه سیاتل، مسافران بعد از این اتفاق با اتوبوس به ترمینال برده شدند و دو نفر از آن‌ها که دچار جراحت شده بودند در بیمارستان نزدیک فرودگاه درمان شدند.

این اتفاق ما را به یاد انفجار ناگهانی باتری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ می‌اندازد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا گوشی‌ها گلکسی A21 هم از مشکل مشابهی رنج می‌برد یا نه. ما تاکنون شاهد اتفاقات مشابهی از آتش گرفتن باتری گوشی‌های برندهای مختلف بوده‌ایم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا سامسونگ توضیحی در این زمینه خواهد داد یا نه.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید