مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد

افشین نوری
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 08:58
سامسونگ گلکسی M52 5G

چند روز پیش مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M32 5G فاش شد و حالا مشخصات یک گوشی قدرتمندتر سری M، یعنی گلکسی M52 5G، لو رفته است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که منبعی به نام ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) منتشر کرده است، گلکسی M52 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. این گوشی همچنین از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 در گوشه سمت راست خود بهره خواهد برد. به گفته آگاروال، سامسونگ ظاهراً دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

همچنین دوربین‌های پشت گلکسی M52 5G شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 و یک دوربین عمقی ۵ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 خواهد بود. البته در برخی تصاویر، یک دوربین چهارم نیز مشاهده می‌شود که ممکن است مربوط به یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی باشد.

اما در بخش نرم‌افزار، شاهد اجرای اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری One UI 3.1 و همچنین قابلیت‌های امنیتی Knox 3.7 مانند یک فولدر امنیتی، Quick Switch و Content Suggestions روی گلکسی M52 5G خواهیم بود. ضمناً ابعاد و وزن این گوشی به ترتیب ۱۶۴x۷۵x۷ میلیمتر و ۱۷۵ گرم خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید