تصاویری از خودروی مفهومی آئودی Grandsphere منتشر شد -
تصاویری از خودروی مفهومی آئودی Grandsphere منتشر شد -
تصاویری از خودروی مفهومی آئودی Grandsphere منتشر شد -

تصاویری از خودروی مفهومی آئودی Grandsphere منتشر شد

مهدی حلوائی
۲ شهریور ۱۴۰۰ - 14:51
آئودی Grandsphere

کمپانی آئودی در اوایل ماه جولای (تیر) از معرفی سه خودروی مفهومی برقی خبر داد. این کمپانی چندی پیش از خودروی مفهومی Skysphere با قابلیت کاهش فاصله‌ی بین دو محور رونمایی کرده بود و حالا چند تصویر از دومین خودروی مفهومی خود با نام Grandsphere را منتشر کرد. قرار است که این سدان برقی در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی شود.

مطالب مرتبط:

آئودی Grandsphereآئودی همچنین چند تصویر از بخش داخلی و قسمت کناری این خودرو را در ماه جولای منتشر کرده بود. ظاهر کلی Grandsphere شباهت زیادی به خودروی آئودی A7 اسپرت‌‌بک داشته و تنها تفاوت این دو خودرو در نوع پیشرانه‌ی آن‌ها می‌باشد. قرار است که Grandsphere از پیشرانه‌ی برقی استفاده کند و از این رو فضای داخلی آن بزرگ‌تر خواهد بود. این خودرو از سیستم رانندگی خودکار سطح ۴ استفاده کرده و به یک فرمان برای کنترل دستی خودرو مجهز خواهد شد. با این وجود هدف اصلی این خودرو، کاهش حداکثری دخالت انسان در راندن آن است.

آئودی Grandsphere

خودروی آئودی Grandsphere در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) به عنوان دومین خودرو از سه خودروی مفهومی این کمپانی آلمانی رونمایی خواهد شد. سومین خودروی مفهومی آئودی Urbansphere نام داشته و قرار است که آئودی از آن در پاییز سال جاری رونمایی کند.

آئودی Grandsphere

نظر شما در مورد خودروی آئودی Gransphere چیست؟ آیا این خودرو همانند Skysphere از قابلیت کاهش فاصله بین دو محور استفاده خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید