ویژگی‌ های جدیدی به تیک تاک اضافه شد - تکفارس 
ویژگی‌ های جدیدی به تیک تاک اضافه شد - تکفارس 
ویژگی‌ های جدیدی به تیک تاک اضافه شد - تکفارس 

ویژگی‌ های جدیدی به تیک تاک اضافه شد

مهدی حلوائی
۶ مرداد ۱۴۰۰ - 16:22
تیک تاک

تیک تاک سرانجام ویژگی‌های جدید پلتفرم ویدیویی محبوب خود را معرفی کرد. این ویژگی‌ها که در دسترس هر دو گروه کاربران و محتواگذاران خواهد بود، شامل رویدادهای زمان‌بندی‌شده، پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در آی او اس و اندروید و لایو استریم گروهی با دو کاربر می‌شود. عرضه‌ی این ویژگی‌ها، جدیدترین تلاش تیک تاک برای ترغیب کاربران به ساخت و تماشای ویدیوهای زنده‌ در این پلتفرم می‌باشد.

مطالب مرتبط:

بسیاری از ویژگی‌های جدید تیک تاک آن را در دسته‌ی دیگر سرویس‌های ویدیویی با قابلیت‌های مشابه قرار می‌دهد. حالا افراد می‌توانند استریم‌های بعدی خود را زمان‌بندی کرده و کاربران نیز امکان دریافت اعلان‌های مربوط به این استریم‌ها را خواهند داشت. تیک تاک این ویژگی را “رویدادهای زنده” (Live Event) نام‌گذاری کرده است. همچنین افراد می‌توانند روزشماری را در قالب استیکر در گوشه‌ی ویدیوهای خود قرار داده و استریم‌های بعدی خود را تبلیغ کنند.

تیک تاک

ویژگی بعدی جدید تیک تاک، امکان لایو استریم به همراه یک نفر دیگر است. همچنین قابلیت پرسش و پاسخ این پلتفرم نیز نسبت به قبل گسترده‌تر شده و حالا میزبانان لایو استریم می‌توانند به‌شکل ساده‌تری با مخاطبین خود تعامل داشته باشند. علاوه بر این موارد، گزینه‌های فیلتر بیشتری به تیک تاک اضافه شده و افراد حالا می‌توانند استفاده از برخی کلمات در قسمت چت را ممنوع اعلام کرده و برخی از مخاطبین را به عنوان مدیر انتخاب کرده تا در صورت تخلف کاربران، آن‌ها را از ورود به چت منع کنند.

آخرین ویژگی اضافه‌شده نیز مربوط به پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در سیستم‌عامل‌های آی او اس و اندروید است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی با خروج از اپلیکیشن به تماشای استریم خود بپردازند. قابلیت‌های لایو استریم جدید تیک تاک نسبت به سرویس‌هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام تقریباً جدید به حساب می‌آیند اما مطمئناً عرضه‌ی این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا تیک تاک در رقابت با دیگر سرویس‌ها کار آسان‌تری داشته باشد.

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید تیک تاک چیست؟ آیا تیک تاک با عرضه‌ی این ویژگی‌ها امکان رقابت با سرویس‌های برتر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید