جعبه گشایی رسمی هدفون بیتس استودیو بادز [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی رسمی هدفون بیتس استودیو بادز [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی رسمی هدفون بیتس استودیو بادز [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی رسمی هدفون بیتس استودیو بادز [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۲ تیر ۱۴۰۰ - 17:55
بیتس استودیو بادز

استودیو بادز، دومین نسل از هدفون‌های کاملاً بی‌سیم شرکت بیتس است. استودیو بادز راه پاور بیتس پرو را دنبال می‌کند و از بهترین هدفون‌های میان رده مناسب فعالیت‌‌های ورزشی محسوب می‌شود تا بتوانید هنگام تمرین‌های سخت ورزشی خود، از لذت موسیقی بهره ببرید. بیتس امیدوار است تا با برچسب ۱۵۰ دلاری استودیو بادز، یعنی ۱۰۰ دلار کم‌تر از اپل ایرپادز پرو، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جذب کند. ایرباد جدید بیتس از حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند و با ویژگی‌های جدیدی که این شرکت اضافه کرده است، ممکن است بتوان رقیب جدیدی را برای اپل در نظر گرفت.

طبق ادعای بیتس، کیفیت صدای استودیو بادز فراتر از قیمت ۱۵۰ دلاری این هدفون است اما قطعاً‌ عدم وجود مواردی مانند شارژ بی‌سیم، در حفظ قیمت آن تاثیرگذار بوده است. حالت نویز کنسلینگ یا همان حذف سروصدای اطراف استودیو بادز را نمی‌توان در حد ایربادهای گران قیمت مانند ایرپاد پرو دانست و تفاوت‌هایی در شفافیت صدای آن‌ها احساس می‌شود.

مطالب مرتبط:

بیتس استودیو بادز دارای طراحی کوچک و سبکی است که برخلاف پاور بیتس پرو فاقد قلاب گوش می‌باشد. وزن هریک از ایربادها ۵٫۱ گرم است که اختلاف وزن قابل توجهی با پاور بیتس پروی ۲۰ گرمی دارد. استودیو بادز از اکثر رقبای سرسخت خود مانند سامسونگ گلکسی بادز پرو، جبرا الایت ۸۵t و ایرپاد پرو نیز سبک‌تر است و در این زمینه، بیتس سربلند خواهد بود.

حفره بسیار کوچکی درون بدنه استودیو بادز قرار دارد که از احساس فشار درون گوش جلوگیری می‌کند و شامل سه اندازه استاندارد مختلف برای قسمت داخلی گوش با جنس سیلیکون است. استفاده از این ایربادها کاملاً راحت است و حتی بعد از استفاده‌های طولانی، احساس خستگی نخواهید کرد.

عوامل کمپانی بیتس در طراحی استودیو بادز از تجربیات قبلی خود و سایر شرکت‌ها درس گرفته‌اند و همچنین نمونه‌های اولیه فراوانی طراحی شدند تا آن چه در محصول نهایی می‌بینیم تولید شود. کلید تعبیه شده بر روی هرکدام از ایربادها، به فشار بسیار کمی برای تعامل نیاز دارند و یک بار فشار برای پخش و متوقف کردن، دو بار برای رد شدن از آهنگ‌ها، سه بار برای بازگشت به موزیک قبلی و فشار طولانی برای جابه‌جایی بین حالت‌های مختلف از جمله حذف نویز فعال (ANC) است.

همچنین امکان شخصی‌سازی کاربرد فشار طولانی دکمه برای استفاده از دستیارهای صوتی مانند سیری و گوگل اسیستنت وجود دارد. اندازه کیس شارژ بیضی شکل استودیو بادز نسبت به پاوربیتس پرو کوچک‌تر شده است و رنگ قرمزی که در این مقاله به بررسی آن پرداخته‌ایم کاملاً چشم‌نواز است. همچنین جذب مغناطیسی ایربادها توسط کیس از قدرت مناسبی برخوردار است که حس اطمینان لذت‌بخشی را به کاربر منتقل می‌کند.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید