اپل امسال برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولی از برند Beats ندارد - تکفارس 
اپل امسال برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولی از برند Beats ندارد - تکفارس 

اپل امسال برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولی از برند Beats ندارد

علیرضا هاشمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 17:00
اپل امسال برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولی از برند Beats ندارد - تکفارس 

اپل معمولا پول زیادی را برای ادغام و تملک دیگر شرکت‌ها خرج نمی‌کند اما مدیران این شرکت برای خریداری یک تولیدکننده هدفون‌های پرمیوم حدود ۳ میلیارد دلار پرداخت کرده‌اند و هم اکنون به نظر می‌رسد که خواهان واگذاری این شرکت هستند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

از نقطه نظر فنی، شرکت Beats بسیار سرزنده و فعال است و تواسته محصولات فراوانی از قبیل Studio 3، Solo 3، Beats Pro و هدفون‌های وایرلس BeatsX  را به فروش برساند. این شرکت برای فروش بیشتر اسپیکر‌های Pill+ خود  سعی کرده کمپین‌های تلبیغاتی مختلفی برگزار کند و در آن‌ها از  افرادی همچون LeBron James، Serena Williams، Nicki Minaj، Eminem استفاده کرده است و حتی در یکی از این کمپین‌ها Dr. Dre بنیانگذار Beats حضور پیدا کرد تا این شرکت بتواند طرفداران ورزش و موسیقی هیپ هاپ را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اما اگر شما انتظار دارید تا اپل نسخه جدیدی از این محصولات صوتی را همراه با ایفون‌های سال ۲۰۱۸ در رویداد بزرگ خود معرفی کند، متاسفانه باید به شما اعلام کنیم که چنین اتفاقd امروز رخ نخواهد داد. این شرایط تنها مربوط به محصولاتی صوتی نیست و تمامی محصولات برند Beats را شامل می‌شود و طبق گزارش‌ها، قرار نیست مدل جدیدی از آن‌ها را امسال شاهد باشیم.

در حالی که یک منبع نزدیک به وبسایت The Verge’s چند ماه پیش به صورت غیر مستقیم از یک اسپیکر هوشمند Beats خبر داد و این شایعه را در فضای اینترنت پخش کرد. با توجه به اینکه دیگر هیچ نوع اطلاعاتی در رابطه با این محصول منتشر نشده اسj، می‌توان این چنین در نظر گرفت زمان معرفی آن به تاریخی دیگر موکول شده و احتمالا امسال آن را نخواهیم دید.

در عوض، به طور گسترده‌ای انتظار می‌رود تا اپل نسخه‌ای بروز شده از AirPod را در کنار iPhone Xs، iPhone Xs Plus و iPhone Xc معرفی کند. همچنین امکان دارد اپل یک مدل اختصاصی از هدفون‌های دور گوش خود را به نمایش بگذارد تا بتواند محصولی مناسبی برای رقابت با Beats Studio 3 داشته باشد.

بنابراین، شرکت Beats Electronics پس از ۱۰ سال حضور مستمر در بازار، سال ۲۰۱۸ هیچ محصول جدیدی برای معرفی و عرضه نخواهد داشت و این تصمیم توسط شرکت اپل گرفته شده است و شرکت Beats هیچ راهی ندارد جزء اینکه تابع دستورات اپل باشد. البته این به معنای حذف شدن این شرکت از صحنه رقابت نیست اما مطمئنا هم نشانه‌ی خوبی برای بقا نخواهند بود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.