هوآوی واچ ۳ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
هوآوی واچ ۳ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
هوآوی واچ ۳ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

هوآوی واچ ۳ به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 19:20
هوآوی واچ 3

جهار سال از آخرین باری که شرکت هوآوی ساعت‌های هوشمند خود را با نام سری GT به بازار عرضه کرد، می‌گذرد. امروز این شرکت از ساعت هوشمند جدید خود با نام هوآوی واچ ۳ رونمایی کرد. این ساعت جزو اولین دستگاه‌های است که به سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲ مجهز می‌شوند.

هوآوی این ساعت را در دو نسخه‌ی مختلف با نام‌های هوآوی واچ ۳ و هوآوی واچ ۳ پرو عرضه خواهد کرد. جنس بدنه‌ی نسخه‌ی پرو از مواد بهتر بوده و از باتری قدرتمندتری استفاده کرده است.

مطالب مرتبط:

هوآوی واچ 3

هوآوی واچ ۳

ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ به جای دکمه‌ی کناری از یک تاج ۳ بعدی چرخشی  استفاده کرده است. به گفته‌ی هوآوی این تاج جستجو در رابط کاربری ساعت را آسان‌تر کرده و برخلاف صفحه‌ نمایش‌های لمسی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

اولویت دیگر هوآوی کاهش حداکثری لبه‌های کناری صفحه نمایش بوده است صفحه نمایش امولد ۱٫۴۳ اینچی این ساعت نسبت به ساعت‌های قبلی هوآوی کمی بزرگ‌تر بوده و حداکثر میزان روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت می‌باشد. این میزان روشنایی فوق‌العاده بوده و ساعت همچنین از تراکم پیکسل ۳۲۶ ppi نیز بهره برده است.

صفحه نمایش این ساعت توسط شیشه‌ی مقاوم پوشش داده شده، بدنه‌ی آن از جنس فولاد بوده و قسمت پشتی آن از جنس سرامیک طراحی شده است. این ساعت تا عمق ۵۰ متر ضد آب بوده و قطر آن ۴۶٫۲ میلی‌متر و ضخامت آن ۱۲٫۱۵ میلی‌متر می‌باشد. وزن بدنه‌ی این ساعت نیز ۵۴ گرم است. هوآوی این ساعت را در چندین مدل مختلف طراحی کرده است: اکتیو (با بند سیلیکونی)، کلاسیک (با بند چرمی)، الیت (با بند فلزی) و کلاسیک (با بند میلانی).

ترکیب حسگرهای قسمت پشتی هوآوی واچ ۳ شامل حسگر ضربان قلب، حسگر فشار خون (SpO2) و حسگر پوست می‌شود. این ساعت همچنین به ردیاب خواب و ردیاب استرس نیز مجهز شده تا از مشکلات سلامتی خود آگاه شوید.

شما می‌توانید از این ساعت بدون نیاز به گوشی هوشمند خود استفاده کنید. هوآوی واچ ۳ از سیم کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی کرده که امکان تماس و همچنین استریم موزیک از طریق هوآوی موزیک بر روی هدفون بلوتوثی را فراهم می‌سازد. این ساعت همچنین قابلیت پاسخ به تماس‌های ویدیویی را دارد اما به‌دلیل عدم پشتیبانی از دوربین نمی‌توان تصویر شخص تماس‌گیرنده را مشاهده کرد.

هوآوی اپلیکیشن گالری را نیز به این ساعت اضافه کرده است که به‌لطف آن شما می‌توانید اپلیکیشن هارمونی او اس مورد نظر خود را بدون نیاز به گوشی هوشمند بر روی ساعت دانلود و نصب کنید. این شرکت با بسیاری از شرکت‌های غیرچینی همکاری کرده و از اپلیکیشن‌های آن‌ها بر روی این ساعت پشتیبانی خواهد کرد. هوآوی واچ ۳ از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده است. با این وجود، هوآوی هنوز اطلاعات مربوط به پردازنده‌ی این ساعت را اعلام نکرده است.

قابلیت زوم نیز به رابط کاربری جدید این ساعت اضافه شده که جستجو در محیط آن را آسان‌تر خواهد کرد. عمر باتری این ساعت (با فعال‌بودن ۴G) 3 روز اعلام شده که برای ساعت‌های هوشمند مدت زمان زیادی به حساب می‌آید. شما همچنین می‌توانید با فعال‌کردن حالت “دوام فوق بالا” با یک‌بار شارژ تا ۱۴ روز از ساعت استفاده کنید و این در حالی است که بیشتر قابلیت‌های مهم ساعت مانند حسگر SpO2، تماس از طریق بلوتوث و واچ‌فیس‌های متحرک فعال‌ خواهند بود. شارژ این ساعت به‌صورت بدون سیم انجام می‌گیرد.

هوآوی واچ ۳ از بیش از ۱۰۰ برنامه‌ی مخصوص ورزش پشتیبانی می‌کند. حسگر سقوط این ساعت در صورت بروز مشکل برای شما از طریق سیم کارت الکترونیکی درخواست کمک خواهد کرد. این ساعت همچنین از جی پی اس، گلوناس، سامانه ناوبری ماهواره‌ای (گالیلیو)، سامانه ناوبری بیدو و QZSS نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 پیش‌فروش ساعت هوآوی واچ ۳ از امروز آغاز شده و این محصول به قیمت ۲٫۶۰۰ یوان (۴۱۰ دلار/۳۳۵ بورو) به فروش می‌رسد. فروش رسمی این ساعت از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) آغاز می‌شود. هوآوی همچنین از اواخر ماه جاری بندهای جداگانه‌ی ساعت را در طرح‌های مختلف و با قیمت ۲۰۰ یوان (۳۱ دلار/ ۲۶ یورو) به فروش خواهد رساند.

هوآوی واچ 3 پرو

هوآوی واچ ۳ پرو

هوآوی واچ ۳ پرو طراجی کلاسیکی داشته و از این رو در اطراف صفحه نمایش از یک قاب استفاده کرده است. این ساعت علاوه بر جنس بدنه و باتری متفاوت، ویژگی منحصربه‌فرد دیگری دارد.

بدنه‌ی این ساعت از جنس تیتانیوم (سرامیک سیاه) بوده و صفحه نمایش آن توسط یاقوت کبود (Sapphire Glass) محافظت می‌شود. این ساعت در مقایسه با هوآوی واچ ۳ کمی بزرگتر بوده و وزن آن ۶۳ گرم می‌باشد. همچنین عمر باتری این ساعت در حالت عادی ۵ روز و در حالت دوام فوق بالا ۲۱ روز می‌باشد.

هوآوی واچ 3 پرو

این یکی از اولین ساعت‌هایی است که به ردیاب جی پی اس با فرکانس دوگانه مجهز شده است که ردیابی دقیق‌تر و باثبات‌تری را حتی در محیط‌های شلوغ ارائه می‌دهد.

پیش‌فروش این ساعت نیز همانند هوآوی واچ ۳ از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن از تاریخ ۱۱ ژوئن شروع خواهد شد. قیمت هوآوی واچ ۳ پرو ۳٫۳۰۰ یوآن (۵۱۵ دلار/۴۱۵ یورو) اعلام شده است.

نظر شما در مورد این ساعت چیست؟ آیا این ساعت می‌تواند با ساعت‌های هوشمند رقیب رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMAren

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید