سامسونگ مانیتورهای هوشمند جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ مانیتورهای هوشمند جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ مانیتورهای هوشمند جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ مانیتورهای هوشمند جدید خود را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۳ خرداد ۱۴۰۰ - 19:54
مانیتور هوشمند سامسونگ

دامنه‌ی ‌مانیتورهای هوشمند سامسونگ در حال گسترش بوده و امروز این غول فناوری از مانیتور ۴کی ۴۳ اینچی M7 و مانیتور فول اچ دی ۲۴ اینچی M5 رونمایی کرد. این محصولات بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین مانیتورهای هوشمندی هستند که تا به حال ساخته شده‌اند.

سامسونگ سری مانیتورهای هوشمند خود را در سال گذشته معرفی کرده بود. این نمایشگرهای همه‌کاره از بلندگوی داخلی استفاده کرده و به‌لطف پلتفرم تایزن سامسونگ از قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند این شرکت بهره می‌برند. کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های ویدیویی مانند نتفلیکس را به‌طور مستقیم و نرم‌افزارهای تولید محتوایی مانند آفیس ۳۶۵ را از طریق کنترل از راه دور دسکتاپ اجرا کنند. مانیتورهای هوشمند سامسونگ از ریموت کنترلی استفاده کرده که با دستیارهای صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی هماهنگ بوده و از DEX (محیط شبیه دسکتاپ سامسونگ که بر روی گوشی‌های هوشمند گلکسی اجرا می‌شود) پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

مانیتور هوشمند سامسونگ

سری مانیتورهای هوشمند M7 از رزولوشن ۴کی پشتیبانی کرده و در دو نسخه‌ی ۴۳ اینچی و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود. مانیتورهای سری M5 نیز از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی کرده و در نسخه‌های ۲۴ اینچی، ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی روانه‌ی بازار خواهند شد. سامسونگ همچنین نسخه‌‌ی سفیدرنگ مانیتورهای ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی سری M5 را نیز معرفی کرده است.

سامسونگ هنوز قیمت این محصولات را اعلام نکرده اما نسخه‌ی ۳۲ اینچی مانیتور M7 به قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه‌ی ۲۷ اینچی مانیتور M5 به قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسد و از این رو انتظار می‌رود که مانیتور ۴۳ اینچی M7 کمی گران‌تر و مانیتور ۲۴ اینچی M5 کمی ارزان‌تر از این دو محصول قیمت‌گذاری شوند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید