پوکو به تاریخ رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید خود اشاره کرد - تکفارس 
پوکو به تاریخ رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید خود اشاره کرد - تکفارس 
پوکو به تاریخ رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید خود اشاره کرد - تکفارس 

پوکو به تاریخ رویداد رونمایی از گوشی‌های جدید خود اشاره کرد

مهدی حلوائی
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - 18:23
پوکو X3

شرکت پوکو در هفته‌ی گذشته به رونمایی از گوشی X3 پرو اشاره کرده بود و همچنین شایعاتی در مورد گوشی پوکو F3 نیز شنیده می‌شد و انتظار می‌رود که این گوشی با نام ردمی K40 شناخته شود. امروز حساب رسمی این شرکت در توییتر به برگزاری رویداد رونمایی از محصولات خود در تاریخ ۲ فرودین (۲۲ مارچ) اشاره کرد. این رویداد مجازی به صورت زنده از یوتیوب پخش خواهد شد.

همچنین حساب توییتر پوکو در کشور هند به برگزاری رویدادی دیگر در تاریخ ۱۰ فروردین (۳۰ مارچ) اشاره کرد. با توجه به وجود برچسب ProFormance در این توییت، انتظار می‌رود که در رویداد اعلام شده از گوشی پوکو X3 پرو رونمایی شود. براساس شایعات اخیر، انتظار می‌رود که گوشی پوکو F3 (ردمی K40) چند هفته پس از پوکو X3 پرو و با نام می ۱۱X (شیائومی) در کشور هند عرضه شود.

با توجه به اخبار منتشرشده، گوشی پوکو X3 پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد، این پردازنده از فناوری ۴G پشتیبانی کرده و از نظر قدرت، بین پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۵۵ و ۸۶۵ قرار خواهد گرفت.

پوکو X3 پرو از صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵٫۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی در دو دو مدل با رم و حافظه‌ی داخلی ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این محصول ۲۹۰ دلار (۲۱۰۰۰ روپیه) خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید