تیزرهای تبلیغاتی جدید اوپو فایند ایکس ۳ فناوری جدید آن را نشان می دهند - تکفارس 
تیزرهای تبلیغاتی جدید اوپو فایند ایکس ۳ فناوری جدید آن را نشان می دهند - تکفارس 

تیزرهای تبلیغاتی جدید اوپو فایند ایکس ۳ فناوری جدید آن را نشان می دهند

مهدی ملکی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 17:19
اوپو فایند ایکس ۳ پرو

به تازگی تیزرهای تبلیغاتی جدیدی از سوی @eveleaks منتشر شده است که به گوشی هوشمند جدید این شرکت یعنی اوپو فایند ایکس ۳ پرو می‌پردازند. از طرفی تصویر تبلیغاتی منتشر شده روی حساب رسمی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) اوپو بیشتر از هر چیز وجود موتور رنگ ۱۰ بیت و احتمالاً نسخه پایه فایند ایکس ۳ را به نمایش می‌گذارد.

با این حساب، اوپو فایند ایکس ۳ پرو تبدیل به اولین گوشی هوشمند اندرویدی خواهد شد که می‌تواند محتوای ۱۰ بیتی را ثبت و نگه‌داری کند تا از آن‌ها برای تولید تصاویری روان‌تر با جزئیات، در فضای رنگ DCI-P3 استفاده کند.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

ویدیوهایی که @eveleaks منتشر کرده است نیز با نمایش گوشی فایند ایکس ۳ پرو افزون بر نمود دادن ظاهر کلی آن، برخی از مشخصات اصلی را هم بازتاب می‌دهند. به هر حال این ویدیو با بهره‌گیری از تکنیک CGI به خوبی می‌توانند دل هر بیننده‌ای را به دست آورند.

این گوشی هوشمند چند روز پیش با شماره مدل PEDM00 روی وب‌سایت Master Lu مورد بررسی و بنچ مارک قرار گرفت که با توجه به آن ما می‌توانی برخی از ویژگی‌های اصلی را با ویدیوهای موجود مقایسه کرد.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p

این وب‌سایت معمولاً منبع معتبری در کشور چین به شمار می‌رود و نمره ۷۹۱۴۶۶ با توجه به شاخص‌های این مرجع، کاملاً خوب محسوب می‌شود. پیش از این شایعات بیشتری در این‌باره منتشر شده بود. برای مثال ما شنیده بودیم که این محصول به نرخ شارژ ۶۵ وات،‌ رابط کاربری کالر او اس ۱۱.۲ مبتنی بر اندروید ۱۱ و حداقل دو پیکربندی مختلف حافظه داخلی از جمله ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت مجهز خواهد بود.

از سوی دیگر فایند ایکس ۳ پرو مدتی پیش روی وب‌سایت TENAA نیز ظاهر شد. با این وجود افشاگران مختلف اشاره می‌کنند که این نسخه به‌خصوص مربوط به مدل پایه است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود. به جز مدل پایه، انتظار می‌رود که نسخه‌های پرو، نئو و لایت نیز هنگام معرفی، به کاربران نمایش داده شوند.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p

سرانجام به موضوع آخر می‌رسیم. در کنار این موارد یک تصویر اضافی هم وجود دارد که محتویات درون جعبه اوپو فایند ایکس ۳ پرو را مشخص می‌کند. در تصویر مذکور می‌توان قاب محافظ، یک شارژر و یک دست لوازم جانبی که ظاهراً هدفون خواهند بود، دیده می‌شوند. اگرچه نمی‌توان کابل USB-C را به صورت جداگانه مشاهده کرد اما انتظار می‌رود که درون جعبه لحاظ شده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.