مشخصات کامل ریلمی C21 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل ریلمی C21 فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل ریلمی C21 فاش شد

مهدی ملکی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 19:59
ریلمی C21

ریلمی گوشی هوشمند C20 را در ماه ژانویه سال جاری میلادی یعنی مدتی پیش معرفی کرد و به زودی در تاریخ ۱۵ اسفند (۵ مارس ۲۰۲۱ میلادی) نیز C21 را رونمایی می‌کند. این رویداد توسط شعبه مالزی شرکت ریلمی تایید شده است و ما می‌توانیم با نگاه به صفحه فیسبوک آن، به اطلاعات قابل توجهی دست یابیم.

در واقع صفحه فیسبوک مذکور افزون بر تاریخ رونمایی، چند تصویر را هم با کاربران خود به اشتراک گذاشته است که به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی C21 و شارژدهی ۴۷ روزه آن اشاره می‌کنند.

مشخصات موجود در پوستر رسمی

در ادامه یکی از تصاویر به نمایش نام گوشی هوشمند یاد شده می‌پردازد. در تصویر مذکور به صراحت می‌توان نوشته «نمایشگر بزرگ‌تر» را روی حرف C مشاهده کرد. از طرفی چهار عدد دوربین انتزاعی روی رقم ۲ مشاهده می‌شوند که با توجه به نوع چینش آن‌ها، انتظار می‌رود شاهد یک دستگاه با دوربین سه‌گانه اصلی و یک دوربین سلفی باشیم. عدد آخر یعنی ۱ نیز تنها به شارژ دستگاه و احتمالاً باتری قدرتمند آن اشاره می‌کند.

ریلمی C21

اگرچه خود ریلمی هنوز مشخصات اصلی این دستگاه را معرفی نکرده است و بی‌شک در روز رونمایی شاهد آن‌ها خواهیم بود اما فروشگاه AliExpress در وب‌سایت روسیه‌ای خود، چیزی را از قلم نینداخته است.

مشخصات افشا شده توسط فروشگاه AliExpress

ریلمی C21 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی+ ال سی دی و یک پردازنده هلیو G35 و در نهایت رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت مجهز خواهد بود. این فهرست‌بندی نشان می‌دهد که C21 نسخه جهانی رابط کاربری MIUI شیائومی را اجرا خواهد کرد. با این حال موضوع مذکور اشتباه است چون محصولات ریملی از جمله همین گوشی هوشمند، به صورت پیش‌فرض به اجرای رابط کاربری «ریلمی UI» می‌پردازند.

همان‌طور که شعبه مالزی این شرکت فاش کرده بود، منبع جدیدتر هم به دوربین سه‌گانه و البته یک حسگر تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرده است. کاربر می‌تواند فلش ال ای دی را نیز در کنار دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل مونوکروم و ۲ مگاپیکسل ماکرو مشاهده کند. در بریدگی نمایشگر نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسل استفاده شده است که با توجه به کیفیتش، احتمالاً بزرگ‌ترین دستاوردش تماس تصویری خواهد بود و چندان نمی‌توان روی ویژگی‌های تصویربرداری آن مانور داد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ریملی C21 با نرخ ۱۰ وات شارژ می‌شود و از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. جدای از این که ما می‌توانیم از وجود دو رنگ مشکی وآبی اطمینان داشته باشیم، این محصول به ۳ درگاه کارت (۲ عدد سیم‌کارت و ۱ عدد کارت میکرو SD) مجهز خواهد بود.

با توجه به این که شعبه فروشگاه یاد شده به انتشار این مشخصات پرداخته، قیمت دستگاه نیز به ارز همین کشور محاسبه شده است. بنابراین انتظار می‌رود که ریلمی C21 بین ۱۱۴۴۵ روبل (تقریباً معادل ۱۵۵ دلار یا ۱۳۰ یورو) الی ۱۴۹۹۳ روبل (تقریباً معادل ۲۰۰ دلار یا ۱۷۰ یورو) قیمت‌گذاری شود. به هر نحو مدت زیادی تا رویداد رسمی این شرکت باقی نمانده است و می‌توان قیمت رسمی را به زودی متوجه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.