انتشار اطلاعات بیشتر درباره وان پلاس ۹ در ۱۸ اسفند - تکفارس 
انتشار اطلاعات بیشتر درباره وان پلاس ۹ در ۱۸ اسفند - تکفارس 
انتشار اطلاعات بیشتر درباره وان پلاس ۹ در ۱۸ اسفند - تکفارس 

انتشار اطلاعات بیشتر درباره وان پلاس ۹ در ۱۸ اسفند

حامد شهرزاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 10:35
oneplus

مدیرعامل وان پلاس یعنی پیت لاو، اطلاعات جدیدی را در ۸ مارس منتشر خواهد کرد. این شرکت قصد دارد جزئیات گوشی هوشمند پرچم‌دار نسل بعدی خود یعنی وان پلاس ۹ را منتشر کند و برای این کار، تیزری را منتشر کرده است که عکسی از زمین را نشان می‌دهد که از روی ماه گرفته شده است. به این نوع عکس‌ها اصطلاحاً «مون شات» گفته می‌شود، مانند عکس معروف «Earth Rise» که در مأموریت آپولو ۸ از زمین گرفته شده است. این عکس با دوربین هسلبالد گرفته شده است و شایعاتی مبنی بر همکاری این شرکت ۱۸۰ ساله سوئدی با وان پلاس برای تولید تلفن همراه آینده وجود دارد.

در گذشته، تولیدکنندگان دوربین‌های عکاسی نیز از عکس‌های ماه برای تبلیغ عملکرد دوربین‌های زوم تلفن‌های خود برای عکس‌برداری استفاده می‌کردند، که نشان می‌دهد این عکس نیز ممکن است یکی از ویژگی‌های اصلی سری وان پلاس ۹ را نشان دهد.

وان پلاس ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد

وان پلاس

افشاگری با نام ایشان آگروال به ۹۱ موبایلس گفت که این شرکت سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های وان پلاس ۹، ۹ پرو و ۹ آر و همچنین ساعت‌های هوشمند خود را در اواسط ماه مارس معرفی خواهد کرد و سپس تاریخ انتشار آن‌ها را مشخص می‌کند. طبق گفته یک کارشناس با نام مکس جمبر، این شرکت تاریخ عرضه سری وان پلاس ۹ را در روز دوشنبه ۱۸ اسفند (۸ مارس) اعلام خواهد کرد.

شایعات دیگر در مورد وان پلاس ۹ پرو که آینده منتشر خواهد شد، شامل فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۴۵ وات است. طبق گفته اندروید اتوریتی، انتظار می‌رود وان پلاس ۹ که به‌عنوان نسخه پایه این سری به حساب می‌آید، دارای صفحه‌نمایش تخت ۶٫۵۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل باشد، در حالی که وان پلاس ۹ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند. طبق گزارشات دریافت شده از اندروید سنترال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی سوم وان پلاس با نام ۹ آر یا وان پلاس ۹ لایت شناخته می‌شود و همچنین به پردازنده قدیمی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید