پاوربانک مگ سیف آیفون ۱۲ انکر معرفی شد - تکفارس 
پاوربانک مگ سیف آیفون ۱۲ انکر معرفی شد - تکفارس 

پاوربانک مگ سیف آیفون ۱۲ انکر معرفی شد

حامد شهرزاد
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 21:45
apple

اپل مثل همیشه، قبل از معرفی و عرضه نسخه بعدی مگ سیف -که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی آیفون شناخته می‌شود و فناوری‌های مربوط به آن به‌تازگی به‌روزرسانی شده است- با احتیاط سعی در حل همه مشکلات احتمالی قبل از عرضه آن برای آیفون دارد. جای تعجب نیست که شرکت انکر نیز تمام تلاش خود برای عرضه محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه کرده است تا زودتر نسخه جدید پاوربانک مگ سیف آیفون را به بازار روانه کند.

در زمان انتشار این خبر، این پاوربانک بی‌سیم با نام پاور کور مگنتیک ۵K هنوز در لیست فروشگاه آمازون آمریکا قرار نگرفته است، اما طبق چندین خبر خبری که توسط ۹To5Mac منتشر شده است، غول تجارت الکترونیکی یعنی انکر قیمت و تاریخ انتشار را تأیید کرده است.

اگر تغییری در برنامه عرضه این محصول انکر تا هفته آینده ایجاد نشود، مگ سیف جدید سازگار با آیفون ۱۲ در تاریخ چهارشنبه ۱۳ اسفند (۳ مارس) با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار فروخته خواهد شد که بدون شک پک باتری مغناطیسی ساخت خود شرکت اپل را شکست خواهد داد چراکه نسبت به مگ سیف ساخت اپل، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

البته، شارژر قابل حمل انکر که استفاده‌ای آسان دارد و اصطلاحاً «plug and play» نامیده می‌شود را می‌توان با هر چهار عضو سری آیفون ۱۲ که از ۵G پشتیبانی می‌کند، استفاده کرد. این پاوربانک با وجود آنکه از نظر فنی دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، اما دارای قیمت مناسب است. این شارژر قابل حمل می‌تواند باتری آیفون مینی ۵٫۴ اینچی را از ۰ درصد تا ۱۰۰ درصد به‌طور کامل شارژ کند و حتی مقدار کمی انرژی در باتری خود داشته باشد.

در عین حال، کاربران آیفون ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس می‌توانند باتری دستگاه خود را به ترتیب تا ۹۵ درصد، ۹۷ درصد و ۷۵ درصد شارژ کنند. سرعت این شارژر نسبتاً متوسط و ۵ وات است. با این حال، با توجه به مقرون به صرفه بودن این شارژر قابل حمل، نمی‌توان نسبت به‌سرعت شارژ و توان خروجی نسبتاً پایین این دستگاه خرده گرفت.

پاوربانک بی‌سیم پاور کور مگنتیک ۵K دارای روکش مسطح لاستیکی است تا از لغزش آن هنگام قرارگیری در سطوح شیب‌دار جلوگیری کند و اطمینان حاصل کند که پس از قرارگیری آن نزدیک دستگاه‌های سری آیفون ۱۲ (چه با محافظ چه بدون محافظ) و سایر محصولات سازگار با این دستگاه، می‌توان آن را با خیال راحت در جای خود ثابت کرد. این شارژر قابل حمل همچنین می‌تواند تلفن‌های همراه و تبلت‌های مختلف را از طریق کابل های USB-C به USB-C به‌طور سیمی شارژ کند. کابل مذکور در جعبه این شارژ موجود است و نیاز به هزینه اضافی برای خرید آن نیست. به نظر می‌رسد که شاید دیگر نیازی به معرفی و عرضه مگ سیف ساخت خود شرکت اپل نداشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.