معرفی گوشی جدید مخصوص بازی لژیون لنوو در بهار - تکفارس 
معرفی گوشی جدید مخصوص بازی لژیون لنوو در بهار - تکفارس 
معرفی گوشی جدید مخصوص بازی لژیون لنوو در بهار - تکفارس 

معرفی گوشی جدید مخصوص بازی لژیون لنوو در بهار

حامد شهرزاد
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 15:44
lenovo

لنوو از طریق وب‌سایت ویبو، تیزر تلفن هوشمند جدید مخصوص بازی سری لژیون خود را منتشر کرد. تیزر منتشرشده فقط نشان می‌دهد که خنک‌کننده قدرتمند لنوو، به‌عنوان ویژگی اصلی تجهیزات مخصوص بازی این گوشی هوشمند خواهد بود و این خنک‌کننده به‌عنوان بخشی ویژگی‌های اصلی گوشی بعدی سری لژیون خواهد بود.

مدیرکل لنوو یعنی چن جین در مقاله‌ای که در وب‌سایت ویبو منتشر شد، بیان کرد که این تلفن همراه بدون فروگذار کردن هیچ ویژگی مخصوص بازی، دارای عملکرد غنی در این زمینه خواهد بود و کاربران بهترین تجربه گیمینگ را خواهند داشت. او همچنین قول داد که گوشی را در بهار معرفی کند.

ما انتظار داریم که دستگاه آینده لنوو یعنی لژیون پرو ۲ (جانشین دستگاه سال گذشته یعنی لژیون پرو) باشد که از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و مجهز به ۱۶ گیگابایت رم است. این گوشی هوشمند مشخصاً با یک خنک‌کننده قدرتمند (احتمالاً یک فن داخلی یا فن قابل اتصال) همراه است.

اگر لژیون پرو بخواهد باقدرت در بازار تلفن‌های همراه مخصوص بازی با دیگر شرکت‌ها رقابت کند، ظرفیت باتری آن باید حداقل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد و میزان نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش امولد آن باید ۱۴۴ هرتز باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید