مشخصات و عکس‌های زیادی از وان‌پلاس ۹ منتشر شد - تکفارس 
مشخصات و عکس‌های زیادی از وان‌پلاس ۹ منتشر شد - تکفارس 
مشخصات و عکس‌های زیادی از وان‌پلاس ۹ منتشر شد - تکفارس 

مشخصات و عکس‌های زیادی از وان‌پلاس ۹ منتشر شد

آرمین مکاری
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 22:00
مشخصات و عکس‌های زیادی از وان‌پلاس ۹ منتشر شد - تکفارس 

وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو در راه هستند و انتظار می‌رود کمی زودتر از موعد و در اواسط ماه مارس معرفی شوند. به نظر می‌رسد که شخصی به نمونه اولیه این گوشی دست پیدا کرده و عکس‌های واضح و اطلاعات زیادی از آن منتشر کرده است.

امروز بزرگترین افشا را برای وان‌پلاس ۹ داشتیم. با توجه به گزارشات منتشر شده، اطلاعات خوبی در مورد شکل ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌ آینده وان‌پلاس داریم و به نظر می‌رسد این نمونه، بیشترین شباهت را به طرح نهایی گوشی داشته باشد.

در این تصاویر، این گوشی هوشمند با رنگ نقره‌ای و ماژول دوربین عقب بروز شده، شبیه به گوشی‌های هوشمند اخیر اوپو، به تصویر کشیده شده است. دوربین این دستگاه علاوه بر فلش LED معمولی، از دو سنسور بزرگ و یک سنسور سوم کوچک تشکیل شده است. گمان بر این است که ۱۲ و ۴ مگاپیکسلی که به ترتیب برای دوربین های عقب و جلو ذکر شده اند، در واحدهای نهایی به سنسور اصلی ۴۸ و فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی تبدیل می‌شوند. همه این موارد با شایعات قبلی وان‌پلاس ۹ مطابقت دارند. ممکن است در مورد لوگوی عجیب چاپ شده در پشت دستگاه تعجب کنید. این لوگو در اصل یک ردیاب است. اکثر تولیدکنندگان روش خاص خود را برای علامت‌گذاری نمونه‌های اولیه دارند و این امری کاملاً قابل پیش‌بینی است.

این گوشی مجهز به نمایشگر مسطح ۶٫۵۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ است که حفره پانچ نیز در آن مشاهده می‌شود. همچنین منبع خبر، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت HDR صفحه‌نمایش آن را تایید کرده است. عکس‌های منتشرشده وجود حاشیه‌های باریک این گوشی را تأیید می‌کنند و به‌طور کلی این دستگاه بسیار شبیه به مدل قبلی خود، یعنی وان‌پلاس ۸T است و از نظر طراحی یک جهش بزرگ نخواهد بود. در قسمت کناری این گوشی، یک قاب فلزی مشاهده می‌شود که احتمالاً از جنس آلومینیوم است. قسمت بالایی این قاب، میکروفون و پایین آن محل قرارگیری درگاه USB C و بلندگو است. اسلات سیم‌کارت نیز در پایین گوشی دیده می‌شود و با توجه به این تصاویر، رتبه بندی رسمی IP و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بعید به‌نظر می‌رسد. در آخر، دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قاب، و در طرف دیگر آن، دکمه پاور و Alert Slider دیده می‌شود.

بدون شک چیپست Lahaina کد پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی هوشمند، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت اما گزینه‌ای برای ارتقای حافظه ذخیره‌سازی آن از طریق کارت‌های microSD وجود ندارد. درضمن تایید شده است که وان‌پلاس ۹ مجهز به Android 11 و OxygenOS خواهد بود. تنها جزئیات مهمی که مبهم مانده‌اند، ظرفیت باتری و مشخصات دقیق دوربین آن است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید