شایعه؛ وان پلاس ۹ از لنز Leica استفاده نمی‌کند - تکفارس 
شایعه؛ وان پلاس ۹ از لنز Leica استفاده نمی‌کند - تکفارس 

شایعه؛ وان پلاس ۹ از لنز Leica استفاده نمی‌کند

خشایار جهانی
۲۱ دی ۱۳۹۹ - 12:59
وان پلاس 9-لایکا

حدود یک ماه قبل، خبری منتشر شد مبنی بر این‌که وان پلاس قرار است با شرکت آلمانی Leica برای دوربین‌های گوشی وان پلاس ۹ قرارداد ببندد، اما انگار آن خبر واقعیت ندارد.

وان پلاس بیان کرد که می‌خواهد برای بهبود عملکرد دوربین‌های خود سرمایه‌گذاری کند. البته، جزئیات زیادی از سوی مدیرعامل شرکت، پیت لائو (Pete Lau)، بیان نشد، اما ظاهراً شایعات همکاری این دو شرکت احتمالاً درست نیست.

مکس جامبور (Max Jambor)، روزنامه‌نگار حوزه تکنولوژی گفت که خبر همکاری وان پلاس و شرکت Leica برای ساخت حسگرهای دوربین جدید گوشی‌های این شرکت واقعیت ندارد.

در هر صورت، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد وان پلاس ۹ قرار است از حسگرهای Leica استفاده کند یا خیر. البته شاید این شرکت یک نمونه اولیه گوشی هوشمند را با لنزهای Leica تولید کرده باشد. مطمئناً، همکاری با شرکت لنزسازی لزوماً به معنی داشتن بهترین دوربین در گوشی هوشمند نیست.

به‌ صورت کل، ما منتظریم ببینیم که سری وان پلاس ۹ از نظر عملکرد دوربین در برابر دوربین‌های رقبا و حتی نسل قبل گوشی‌های وان پلاس بهتر خواهد بود یا خیر. سری وان پلاس ۹ احتمالاً سه مدل خواهد داشت که مدل بالاتر مطمئناً دوربین‌های بهتری دارد.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ معرفی شوند. گفته شده است که دو مدل دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و یک مدل، که یقیناً مدل لایت است، با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید