وان پلاس ۹ پرو احتمالاً یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ باشد - تکفارس 
وان پلاس ۹ پرو احتمالاً یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ باشد - تکفارس 

وان پلاس ۹ پرو احتمالاً یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ باشد

مهدی ملکی
۲۲ دی ۱۳۹۹ - 18:30
گوشی وان پلاس ۹

گوشی‌های شرکت وان پلاس با وجود سخت‌افزار مناسب، قیمت قابل قبولی را ارائه می‌دهند؛ گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت طی سال‌های گذشته مقداری از قبل گران‌تر به نظر می‌رسند ولی با این حال هنوز هم از پرچم‌داران سامسونگ و اپل ارزان‌تر هستند.

بسیاری از محصولات وان پلاس از جمله وان پلاس ۶T، وان پلاس ۷T و بقیه موارد آشکار، امتیاز خوبی را در بررسی‌های عمومی رسانه‌ها بدست آورده‌اند و اکثراً به دلیل کارایی خوب و قیمت اقتصادی تحسین شده‌اند. حال به گفته افشاگر قابل اطمینان توییتر به نام Mac Jambor، وان پلاس ۹ پرو، پرچم‌دار جدید این شرکت جزو بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود.

مدیر عامل اجرایی این شرکت پیت لا، چند روز پیش تایید کرد که گوشی‌های آینده این شرکت دوربین‌های بهتری خواهند داشت، با این حال او هیچ اشاره‌ای به سری وان پلاس ۹ نکرد و ما نمی‌توانیم در این‌باره مطمئن سخن بگوییم. به هر حال منبع یاد شده باور دارد که تیم طراحی شرکت مذکور روی بهبود برخی از عملکردهای دوربین مشغول هستند و ما در وان پلاس ۹ پرو بعضی از این ارتقاها را خواهیم دید.

قبلاً به طور رسمی تایید شده بود که پرچم‌دار رو به عرضه وان پلاس به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود. این محصول که هنوز نام مشخصی ندارد، دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ البته این به معنای آن نیست که شاهد پیکربندی‌های متنوع رم و حافظه داخلی نباشیم و برای دریافت این اطلاعات باید منتظر باقی ماند.

با استناد به برخی از شایعه‌ها می‌توان گفت که وان پلاس ۹ (اگر این نام را در نظر بگیریم) از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR استفاده خواهد کرد. نمایشگر این دستگاه به جز موارد ذکر شده دارای رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ خواهد بود که به طور خلاصه FHD+ نامیده می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید