زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ گوشی‌های سونی منتشر شد - تکفارس 
زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ گوشی‌های سونی منتشر شد - تکفارس 
زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ گوشی‌های سونی منتشر شد - تکفارس 

زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ گوشی‌های سونی منتشر شد

آرمین مکاری
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 16:30
Xperia 1 II

گوگل پس از کمی تأخیر، جدیدترین بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید را چند ماه پیش عرضه کرد و بلافاصله پس از آن، بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، برنامه خود را برای عرضه این نسخه جدید اعلام کردند.

به گزارش وب‌سایت اکسپریا بلاگ (Xperiablog)، سونی برنامه زمانی عرضه اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های هوشمند خود تأیید کرده است. بنابر آنچه این شرکت منتشر کرده است، عرضه این بروزرسانی از این ماه آغاز می‌شود و اولین دستگاهی که آن را دریافت می‌کند، اکسپریا ۱ II، پرچمدار کنونی این شرکت خواهد بود.

همراه با نسخه جدید اندروید، این گوشی هوشمند قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن ۴K HDR با نرخ فریم ۱۲۰ بر ثانیه را دریافت خواهد کرد. با این حال، اکسپریا ۱ II تنها گوشی هوشمند سونی است که تا پایان سال ۲۰۲۰ این بروزرسانی را دریافت می‌کند.

دو گوشی هوشمند دیگر این شرکت، یعنی اکسپریا ۵ II و اکسپریا ۱۰ II تا پایان ژانویه ۲۰۲۱ و یک ماه پس از آن، در فوریه ۲۰۲۱، گوشی هوشمند سال گذشته سونی، اکسپریا ۱، بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد. این شرکت، اطلاعاتی در مورد سایر گوشی‌های هوشمند خود، برای دریافت اندروید ۱۱ ارائه نکرده است. دلیل این امر می‌تواند عدم عرضه این بروزرسانی برای این دستگاه‌ها باشد.

در همین حال، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می دهند این شرکت ژاپنی درحال کار بر روی جانشین گوشی‌های هوشمند اکسپریا ۱ II و اکسپریا ۱۰ II است که انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ عرضه شوند. همچنین ادعا می‌شود که ممکن است سونی تصمیم بر احیای سری اکسپریا کامپکت برای سال آینده را داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید