هواوی نووا ۸ SE را معرفی کرد - تکفارس 
هواوی نووا ۸ SE را معرفی کرد - تکفارس 
هواوی نووا ۸ SE را معرفی کرد - تکفارس 

هواوی نووا ۸ SE را معرفی کرد

مجید مهرعلی
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 08:45
هواوی نووا ۸ SE را معرفی کرد - تکفارس 

هواوی گوشی هوشمند نووا ۷ SE  را در ماه آپریل عرضه کرد و حال بعد از گذشت تنها شش ماه، این شرکت به معرفی وارث این دستگاه با نام نووا ۸ SE اقدام کرده است.

نووا ۸ SE با ۱۷۸ گرم وزن تنها ۷٫۴۶ میلی‌متر ضخامت دارد و طراحی‌ آن یادآور آیفون ۱۲ با قابی تخت و بیرون‌زدگی‌ای منحنی در قسمت پشت است. قسمت جزیره‌ای شکل پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن است که در کنار خود یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق دارد.

نووا ۸ SE دارای صفحه‌نمایش امولد ۶٫۵۳ اینچی با کیفیت +FHD است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه را در حفره پانچ خود اسکان داده است. افزون بر پشتیبانی از HDR10، حسگر اثرانگشت نیز در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد تا اعتبار سنجی زیستی امکان‌پذیر شود.

در زیر پوست نووا ۸ SE یک تراشه دیمنسیتی ۷۲۰ حضور دارد، البته نسخه های ادیشن (High Edition) این گوشی دارای دیمنسیتی ۸۰۰U است. هردو نسخه یادشده دارای ۸ گیگابایت حافظه موقت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری EMUI 10.1 هستند که بر اساس اندروید ۱۰ کار می‌کند.

باتری گوشی هوشمند موردبحث ۳,۸۰۰mAh ظرفیت دارد که کمتر از استاندارد حال حاضر صنعت گوشی است. از طرف دیگر پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی باعث می‌شود که شارژ باتری در ۱۵ دقیقه از صفر به ۶۰ درصد و در ۲۰ دقیقه به ۱۰۰ برسد.

از دیگر قابلیت‌های نووا ۸ SE می‌توان به ورودی USB-C، هدفون جک ۳٫۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵٫۱، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و وای‌فای دوبانده اشاره کرد.

هردو تراشه دیمنسیتی ۷۲۰ و دیمنسیتی ۸۰۰U به‌کار رفته در نسخه‌های نووا ۸ SE از نسل پنجم شبکه پشتیبانی می‌کنند. البته نسخه های ادیشن اتصال ۵G را برای هردو سیم کارت امکان‌پذیر می‌کند، اما نسخه استاندارد نووا ۸ SE این امکان را تنها برای سیم کارت اصلی فراهم می‌آورد.

نووا ۸ SE در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی لاجوردی و آبی آسمانی در تاریخ ۲۱ آبان (November 11) وارد بازار چین می‌شود. قیمت نسخه استاندارد برابر با ۳۹۰ دلار است و نسخه های ادیشن نیز ۴۱۰ دلار روی دست کاربران خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید