نمونه اولیه سرفیس پرو ۸ در فروشگاه eBay لیک شد - تکفارس 
نمونه اولیه سرفیس پرو ۸ در فروشگاه eBay لیک شد - تکفارس 
نمونه اولیه سرفیس پرو ۸ در فروشگاه eBay لیک شد - تکفارس 

نمونه اولیه سرفیس پرو ۸ در فروشگاه eBay لیک شد

مهرداد میرشاهی
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - 09:33
سرفیس پرو 7

یک نمونه مهندسی از سرفیس پرو ۸ در دست ساخت، از طریق وب‌سایت eBay به بیرون درز کرده است.

این دستگاه سطح بالا با پردازنده جدید اینتل Core i7-1165G7 و ۳۲ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD همراه خواهد بود.

در توضیحات این محصول در فروشگاه اینترنتی eBay آمده است:

بله، عنوان را درست خواندید. مدل مهندسیِ برایِ فروشِ سرفیس پرو ۸، این [دستگاه] به نسخه ES پردازنده نسل یازدهمی i7-1165G7 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم با سرعت ۴۲۶۷ مگاهرتز (سرفیس پرو ۷ به ۱۶ گیگابایت رم مجهز بود) و هارد ۱ ترابایتی SSD سامسونگ مجهز است. این دستگاه کاملاً کار می‌کند ولی از آنجایی که هنوز عرضه نشده، از درایورهای خود پشتیبان بگیرید چراکه نمی‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. این محصول با کاوری آبی‌رنگ همراه است.

اگرچه این طرح یک نمونه مهندسی و یا به بیانی دیگر، نمونه‌ای اولیه (Prototype) است، ولی نشان می‌دهد که مایکروسافت هنوز هم قصد بهره‌گیری از طرح با حاشیه کم را برای نسل بعدی تبلت های سرفیس پروی خود ندارد. تصاویر نمونه اولیه سرفیس پرو ۸ را می‌توانید از گالری زیر مشاهده کنید:

در حال حاضر اطلاعاتی چندانی از این محصول در دست نیست ولی به نظر می‌رسد که سال آینده میلادی شاهد عرضه سرفیس پرو ۸ / Surface Pro 8 خواهیم بود و طبیعتاً طی روزها و ماه‌های آینده، جزئیات جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید