شیائومی، می واچ را وارد بازار اروپا می‌کند - تکفارس 
شیائومی، می واچ را وارد بازار اروپا می‌کند - تکفارس 
شیائومی، می واچ را وارد بازار اروپا می‌کند - تکفارس 

شیائومی، می واچ را وارد بازار اروپا می‌کند

مجید مهرعلی
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - 15:00
شیائومی، می واچ را وارد بازار اروپا می‌کند - تکفارس 

می واچ ساعت هوشمند شیائومی قرار است به‌زودی وارد بازار اروپا شود. در این دستگاه از سیستم عامل Wear OS استفاده نشده است و در عوض این ساعت هوشمند از یک نرم‌افزار اختصاصی بهره می‌برد که برای باتری دستگاه عمری طولانی را به ارمغان می‌آورد.

صفحه‌نمایش امولد (AMOLED) دوار می واچ شعاعی برابر با ۱٫۳۹ اینچ دارد و رزولوشن در آن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است. با داشتن نوری برابر با ۴۵۰ نیت (Nit) دستگاه از روشنایی نسبتاً خوبی برخوردار است. در ضمن این ساعت هوشمند توسط لایه‌ای از گوریلا گلس ۳ (Gorilla Glass) محافظت می‌شود.

می‌ واچ از ۱۱۷ حالت  تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کند و GPS که به‌صورت پیش‌فرض در آن تعبیه شده است کاربر را از  اتصال ساعت به گوشی هوشمند خود در زمان دویدن بی‌نیاز می‌کند. ساعت هوشمند موردبحث قابلیت مقاوم بودن در زمان شنا را داراست، پس می‌توانید با خیال راحت همراه با آن تنی به آب بزنید.

ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند در کنار اندازه‌گیری فشار هوای پیرامون و میزان ارتفاع، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون شما را بسنجد. در مدل جهانی دستگاه قابلیت‌های NFC و کنترل صوتی تعبیه شده است.

مانند دیگر مدل‌های برند می، می واچ دارای باتری ستاره‌ای است. با ظرفیتی برابر با ۴۲۰mAh، باتری ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند ۱۶ روز دوام بیاورد و تنها در ۲ ساعت به‌صورت کامل شارژ شود. این دستگاه بدون احتساب بندش ۳۲ گرم وزن دارد و در دسته سبک وزن‌ها قرار می‌گیرد

با قیمتی برابر با ۱۰۰ یورو، می واچ به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در زمینه بند دستگاه، شش رنگ وجود دارد و اگر بخواهید چند تا از آنها را داشته باشید، قیمت ارزانشان کار را برای شما آسان می‌کند.

شیائومی به همراه این دستگاه یک شارژر ۶۵ واتی نیز عرضه می‌‌کند که بر اساس فناوری جدید گالیوم نیترید (GaN) طراحی شده است. شارژر سریع ۶۵ واتی می واچ توان آن را دارد که از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها را شارژر کند. در این محصول یک ورودی USB-C نیز تعبیه شده است که از ویژگی انتقال برق از طریق USB نیز پشتیبانی می‌کند. شارژر یادشده نیز به‌زودی با قیمت ۳۰ یورو وارد بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید