ریلمی از گوشی‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو رونمایی کرد - تکفارس 
ریلمی از گوشی‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو رونمایی کرد - تکفارس 
ریلمی از گوشی‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو رونمایی کرد - تکفارس 

ریلمی از گوشی‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو رونمایی کرد

افشین نوری
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - 18:47
ریلمی از گوشی‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو رونمایی کرد - تکفارس 

ریلمی سری نارزو خود را در ماه می امسال معرفی کرد و حالا سه عضو جدید به نام‌های نارزو ۲۰A، نارزو ۲۰ و نارزو ۲۰ پرو به این سری اضافه کرده است.

ریلمی نارزو ۲۰A

نارزو ۲۰A ارزان‌ترین عضو سری نارزو بوده که بسیار شبیه به مدل قبلی خود یعنی نارزو ۱۰A است و دارای سه دوربین با آرایش عمودی در پشت و ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD است، اما برخلاف نارزو ۱۰A از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند.

دوربین‌های پشت این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. نارزو ۲۰A انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد و از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این هندست در دو رنگ آبی و نقره‌ای معرفی شده و دو نسخه حافظه ۳/۳۲ گیگابایتی و ۴/۶۴ گیگابایتی دارد که به ترتیب دارای قیمت‌های ۱۱۵ دلار و ۱۳۰ دلار هستند.

این هندست در تاریخ ۳۰ سپتامبر از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart و فروشگاه ریلمی عرضه خواهد شد.

ریلمی نارزو ۲۰

نارزو ۲۰ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی HD با ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در داخل این هندست از چیپست هلیو G85 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

در پشت گوشی یک ماژول دوربین مربع‌شکل شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. فلاش LED هندست هم در داخل این ماژول قرار دارد.

ریلمی نارزو ۲۰ انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات می‌گیرد. این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و آبی معرفی شده و قیمت‌های آن برای دو نسخه حافظه آن ۱۴۵ و ۱۵۵ دلار تعیین شده است. این گوشی از تاریخ ۲۸ سپتامبر به فروش خواهد رفت.

ریلمی نارزو ۲۰ پرو

نارزو ۲۰ پرو مجهز به چیپست هلیو G95 است و از شارژ سریع ۶۵ وات SuperDart پشتیبانی می‌کند. در داخل این گوشی از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و به‌ترتیب از ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه استفاده شده است. نارزو ۲۰ پرو دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۹۰ هرتز بوده و یک ناچ کوچک در گوشه بالا سمت چپ خود برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

دوربین‌های پشت این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. یک فلاش LED هم در داخل ماژول عمودی پشت آن وجود دارد. حسگر اثرانگشت ناروز ۲۰ پرو با دکمه پاور آن یکپارچه شده است و انرژی هندست را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

ناروز ۲۰ پرو در دو رنگ مشکی و سفید معرفی شده و قیمت‌های نسخه‌های ۶/۶۴ گیگابایتی و ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۲۰۵ و ۲۳۰ دلار تعیین شده است. فروش این گوشی نیز از تاریخ ۲۵ سپتامبر شروع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید