هدف ریلمی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال است - تکفارس 
هدف ریلمی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال است - تکفارس 
هدف ریلمی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال است - تکفارس 

هدف ریلمی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال است

مجید مهرعلی
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - 10:30
هدف ریلمی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در سال است - تکفارس 

شرکت ریلمی در اواخر بهار دومین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. این شرکت در ابتدا کار خود را به‌عنوان زیر برند شرکت اوپو آغاز کرد و به عرضه گوشی‌های میان رده اوپو ریلمی پرداخت. حال این شرکت، آب‌های بین‌المللی را با نام خود می‌پیماید. در یک مدت‌زمان کوتاه، ریلمی توانست به‌عنوان یک از برندهای جهانی با بیشترین سرعت رشد شناخته شود و در ۶۱ کشور و ناحیه اعلام وجود کند. اسکای لی (Sky Li)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی این شرکت برخی از دستاوردها و اهداف آینده خودشان را به اشتراک گذاشته است.

لی یک نامه را در قالب یک عکس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته است. این نامه به شرح جزئیات دستاوردهای این برند در طی دو سال گذشته می‌پردازد. در آن، مدیر ارشد اجرایی شرکت به این نکته اشاره می‌کند که ریلمی توانسته است در چهار بازه سه‌ماه متوالی، خود را به‌عنوان برندی با سریع‌ترین رشد معرفی کند. جدای از این، این شرکت توانسته است در سه‌ماه اخیر هفتمین شرکت از نظر سهم در بازار جهانی باشد.

اسکای لی می‌گوید که در ابتدای تأسیس ریلمی، برخی افراد وجود جایی برای یک برند جدید در بین گوشی‌های هوشمند را زیر سؤال می‌بردند. اینکه این شرکت در حال حاضر توانسته است جای پای خود را در بین گوشی‌های هوشمند محکم کند، بسیار جالب به نظر می‌رسد. دو سال قبل چنین اتفاقی به فکر کمتر کسی می‌رسید، خصوصاً با وجود رقابتی که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد. به استناد به اسکای لی، برند او موفق شده است با اثبات اینکه برای برندهای جدید نیز در بازار سهمی هست، بهتر از آنچه انتظار می‌رفت عمل کند.

او همچنین اعلام کرده است که در دو سال پیش رو، ریلمی چیزی بیشتر از یک سازنده گوشی‌های هوشمند خواهد بود. این شرکت تمرکز خود را روی اینترنت اشیا خواهد گذاشت و در دیگر بازار‌ها نیز اعلام حضور خواهد کرد. ریلمی تاکنون چندین بار اعلام کرده است که هدفش شناخته شدن به‌عنوان یک برند سبک زندگی است و نه فقط حضور در بازار گوشی‌های هوشمند. شرکت چینی امسال با عرضه ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند و ایرفون‌های (Earphone) بی‌سیم، قدم‌های مهمی را در راستای گسترش نام خود برداشته است.

اسکای لی آرزو دارد شرکتش بتواند به یکی از بازیگران پیشرو در تمام نواحی تبدیل شود. این فهرست شامل جنوب آسیا، آسیای جنوب‌ شرقی، خاورمیانه، اروپا، آفریقا، آمریکای لاتین، چین و روسیه می‌شود. لی همچنین اعلام کرده است که یکی از بزرگ‌ترین اهداف شرکتش فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به‌صورت سالیانه است. اگر شرکت چینی بتواند به این مهم دست یابد، جایی در کنار برندهای جریان اصلی خواه داشت.

ریلمی در بخش ارتباطات ۵G نیز یکی از شرکت‌های پیشرو در کشور چین است. در حال حاضر این شرکت چندین گوشی هوشمند عرضه کرده است که برای کاربران پشتیبانی از نسل پنجم شبکه را به ارمغان می‌آورند. در تاریخ ۱۱ شهریورماه (September 1) قرار است سری ریلمی X7 با تعدادی خصوصیات هیجان‌انگیز و قابلیت اتصال ۵G رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید