قابلیت تماس تصویری به اپلیکیشن تیندر می‌آید - تکفارس 
قابلیت تماس تصویری به اپلیکیشن تیندر می‌آید - تکفارس 
قابلیت تماس تصویری به اپلیکیشن تیندر می‌آید - تکفارس 

قابلیت تماس تصویری به اپلیکیشن تیندر می‌آید

مجید مهرعلی
۲۱ تیر ۱۳۹۹ - 16:00
قابلیت تماس تصویری به اپلیکیشن تیندر می‌آید - تکفارس 

اپلیکیشن دوست‌یابی تیندر (Tinder) به‌تازگی اعلام کرده است که در حال سنجش یک قابلیت جدید در زمینه چت تصویری است. این قابلیت فیس تو فیس (Face to Face) نام دارد و هم‌اکنون در ۱۳ کشور قابل دسترسی است که آمریکا را هم شامل می‌شود.

تیندر هدف خود را از این اقدام، دادن حس آسودگی و کنترل به افراد در زمان استفاده از این قابلیت چت تصویری اعلام کرده است. به همین منظور، قابلیت فیس تو فیس مطمئن می‌شود که هر دو طرف با ایجاد یک تماس تصویری موافق باشند. زمانی که شما فرد مناسب خود را یافتید و مشغول فرستادن پیام متنی شدید، گزینه چت تصویری برای شما در گوشه سمت راست صفحه‌نمایش ظاهر می‌گردد.

بنا به گفته این اپلیکیشن دوست‌یابی، یک تماس تصویری تنها زمانی امکان‌پذیر است که هر دو فرد خط‌‌مشی تیندر را بپذیرند. به گفته این اپلیکیشن، کاربران در هر زمانی که بخواهند می‌توانند تماس تصویری را متوقف کنند.

زمانی که تماس به پایان می رسد اپلیکیشن، نظر افراد مشارکت‌کننده در تماس را جویا می‌شود که آیا می‌خواهند با فرد مقابل دوباره تماس برقرار کنند یا خیر. علاوه‌ بر این، گزینه گزارش افراد نیز وجود دارد تا اگر آنها کاری نامناسبی انجام دادند و یا خلاف خط‌مشی تیندر عمل کردند، به اپلیکیشن گزارش داده شود.

دلیل اصلی اضافه شدن قابلیت یادشده، بسته‌ شدن مکان‌های معمول گذاشتن قرار آشنایی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها و یا محدود شدن تعداد افراد استفاده‌کننده از آنها در زمان فراگیری ویروس کروناست. این امر باعث شده است که افراد برای شناخت یکدیگر به استفاده از تماس تصویری روی بیاورند.

در ماه می، مَچ گروپ (Match Group) شرکت مادر اپلیکیشن تیندر، قول قابلیت مذکور را در یک نامه به سهام‌داران این شرکت داده و گفته بود که این اپلیکیشن دوست‌یابی، یک قابلیت تصویری یک به یک را در اواخر سه‌ماه دوم سال میلادی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. اپلیکیشن مَچ (Match) نیز که مالک آن مچ گروپ است در ماه آوریل، خبر از یک قابلیت چت تصویری مخصوص به خود را داد.

برزیل، استرالیا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، ویتنام، کره، اندونزی، تایوان، تایلند، پرو و شیلی از دیگر کشورهایی هستند که می‌توانند از قابلیت جدید استفاده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید