فروش کمپانی بازی سازی Warner Brothers - تکفارس 
فروش کمپانی بازی سازی Warner Brothers - تکفارس 
فروش کمپانی بازی سازی Warner Brothers - تکفارس 

فروش کمپانی بازی سازی Warner Brothers

فرزاد اسرافیلی
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 21:00
فروش کمپانی بازی سازی Warner Brothers - تکفارس 

صنعت بازی و سرگرمی برخلاف بقیه صنعت‌ها جزو معدود صنعت‌هایی است که با وجود شیوع ویروس کرونا دچار مشکل نشده است. از آنجا که مردم بیشتر مجبور به قرنطینه خانگی شدند، گیمینگ و فیلم‌ها به اصلی‌ترین فعالیت‌های سرگرمی تبدیل شدند.

به همین دلیل در کمال تعجب AT&T آمادگی خود را برای رهایی از بخش بازی سازی Warner Bros Interactive Entertainment نشان داده است. به گزارشCNBC ،AT&T در حال مذاکره برای فروش این شرکت بازی سازی به ارزش حدود ۴ میلیارد دلار است.

Warner Bros. Interactive Entertainment کاملاً صاحب استودیوهای مهمی مانند Rocksteady Studios، NetherRealm Studios، Monolith Productions، Avalanche Software، WB Games Montreal،TT Games و WB Games San Francisco  می‌باشد.

بنا به اعلام منابع آگاه به برنامه‌های AT&T، این شرکت می‌خواهد حتی پس از فروش این بخش بازی سازی، از آی پی‌های خود مانند هری پاتر، بازی تاج و تخت، مورتال کامبت و غیره نیز در آمد کسب کند؛ این به این معنی است که این معامله ممکن است نوعی توافقنامه  اعطای مجوز تجاری باشد.

سه غول صنعت بازی یعنی Take-Two Interactive Software, Electronic Arts و Activision-Blizzard به خرید این استودیو علاقه نشان داده‌اند، اما هنوز هیچ یک این اطلاعات را تأیید نکرده‌اند. با این حال، بنا به ادعا منابع با توجه به روند خوب مذاکرات، انتظار می‌رود با گذر زمان این معامله انجام گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید