نتفلیکس لغو اشتراک کاربران را آسان‌تر می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس لغو اشتراک کاربران را آسان‌تر می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس لغو اشتراک کاربران را آسان‌تر می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس لغو اشتراک کاربران را آسان‌تر می‌کند

فاطمه آهنگریان
۲ خرداد ۱۳۹۹ - 21:02
نتفلیکس لغو اشتراک کاربران را آسان‌تر می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس اکنون در تلاش است تا با اعلان خودکار خود لغو سرویس‌های برنامه را برای کابران راحت‌تر کند که پس از مدت طولانی عدم فعالیت کاربر، در صورت تمایل به ادامه پرداخت، از مشترکین سؤال خواهد پرسید.

در ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۸ مه)، این شرکت شروع به دستیابی به مشترکانی کرد که در طی دو سال از این سرویس استفاده نکرده‌اند (یا در طی یک سال از ثبت نام اولیه خود برای مشتریان جدیدتر) تا به آن‌ها اطلاع دهند که می‌توانند عضویت خود را حفظ یا چرخه صورت‌حساب بعدی خود را لغو کنند. این کاربران، تعداد کمی از ۱۸۳ میلیون مشترک نتفلیکس را تشکیل می‌دهند که در کل کمتر از نیمی از ۱ درصد یا چند صد هزار کاربر است. این لغو اشتراک‌ها از ۱۲ خرداد ماه (اول ماه ژوئن) آغاز خواهد شد.

ادی وو (Eddy Wu)، مدیر نوآوری محصول، در پست جدیدی در وبلاگ خود اینچنین نوشته است:

ما همیشه فکر می‌کردیم که ثبت نام و لغو آن آسان باشد. بنابراین، مثل همیشه، اگر کاربری حساب کاربری خود را لغو کند و سپس بعد از گذشت ۱۰ ماه دوباره به آن بپیوندد، همچنان موارد دلخواه، پروفایل، تنظیمات برگزیده و جزئیات حساب را خواهد داشت.

در حال حاضر، کاربران مجبورند به حساب خود مراجعه کرده و به صورت دستی لغو اشتراک‌های خود را درخواست کنند. اکنون، اگر کاربر در پایگاه عضو ذکر شده قرار گیرد، طبق این وبلاگ، این هفته ایمیل‌ها و اعلان‌های برنامه را مشاهده خواهد کرد. اگر کاربران اعلان‌هایی که مبنی بر مشترک شدن است، را تأیید نکنند، نتفلیکس به طور خودکار اشتراک آن‌ها را لغو خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید