کارت اعتباری سامسونگ تابستان امسال عرضه می‌شود - تکفارس 
کارت اعتباری سامسونگ تابستان امسال عرضه می‌شود - تکفارس 
کارت اعتباری سامسونگ تابستان امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

کارت اعتباری سامسونگ تابستان امسال عرضه می‌شود

ساسان نظری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 23:58
کارت اعتباری سامسونگ تابستان امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

به مناسبت ۵ سالگی سیستم پرداخت سامسونگ-پی، سامسونگ کارت اعتباری خودش را در تابستان عرضه می‌کند. این کارت‌های اعتباری با همکاری شرکت خصوصی-مالیاتی SoFi اکانت‌های مدیریت مالی سامسونگ را خدمات‌دهی خواهد کرد. در جزئیات اعلام شده است که این کارت‌ها در هفته‌های جاری به بازار می‌آید.

سم آن، مدیریت کسب و کار در بخش سامسونگ پی آمریکای شمالی، روز پنجشنبه بیان داشت:

در سال ۲۰۲۰ خدمات سامسونگ پی از یک شیوه تشویقی به یک متود خرید و پرداخت تبدیل‌ خواهد شد. ضمنا خدمات جانبی بخش جایزه و تشویقی آن ادامه خواهد یافت. در طول سال گذشته در حال گسترش یک پلتفرم مدیریت مالی روی گوشی‌های همراه بودیم.

این کارت اعتباری نمایانگر آخرین پیشرفت‌های سامسونگ پی خواهد بود و به دیگر کارت‌های اعتباری همانند اپل کارت و کارت اعتباری گوگل که شایعه‌های حاکی از عرضه آن هستند، خواهد پیوست. عمده شرکت‌ها در تلاش برای گسترش مدیریت‌ مالی کاربران، فراتر از یک خرید و فروش ساده اجناس می‌باشند. عرضه کارت‌های اعتباری رقابت شدیدی میان وفاداری شرکت‌ها به کاربران گوشی‌های همراه را باعث شده است. ضمنا این کارت‌ها در زمانی عرضه خواهند شد که مردم بیش از پیش به میدریت پول‌های خود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا می‌اندیشند.

سامسونگ سیستم خدمات مالی خود را در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار روی گوشی‌های همراه و گجت‌های پوشیدنی به راه انداخت. تصور اولیه از عرضه این سرویس این بود که کاربران در مجاورت فروشگاه‌های تعریف شده در سیستم بتوانند به جای استفاده از کارت‌های اعتباری، از گوشی‌های همراه خود استفاده کنند. درست مانند سیستم اپل پی که یک سال زودتر به بازار آمد. این سرویس به تکنولوژی‌های تماسی برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها مانند NFC نیازی نداشت ولی برعکس سرویس سامسونگ پی، به ارتباطاتی مثل NFC، نوارهای مغناطیسی و یا کارت‌های اعتباری بین المللی مثل ویزا، مسترکارت و یوروپی نیاز داشت. از آن زمان تا کنون سامسونگ پی به کاربران قابلیت افزودن کارت‌های قابل اطمینان را داده است که به وسیله بازپرداخت وجه نقدی برای پرداخت‌ها و تبلیغات به سود خالصی دست پیدا می‌کند. این شامل امتیاز جایزه در اکانت سامسونگ و کوپن‌های دارای شماره گذاری بر اساس تعداد خرده‌فروشان درگیر معامله می‌شود. کاربران Chase Pay می‌توانند کیف‌پول‌های دیجیتال خود را با این سرویس لینک کرده و برای انتقال حجم زیادی از وجه خود، از آن استفاده کنند.

سم آن در پیش‌نویس پست بلاگ خود نوشت:

در پنج سال گذشته ما با همکاری برترین مبتکران توانستیم تجربه جدیدی در زندگی کاربران برای چیز‌های که بیشتر از همه اهمیت دارند بیافرینیم.

اپل کارت اعتباری خود را در سال گذشته معرفی کرد و کاربران نام‌نویسی برای دریافت کارت‌های فیزیکی را از آگوست سال پیش آغاز کرد. این سیستم برای گوشی‌های آیفون و سرویس اپل پی طراحی شده است. اپل کارت بدون هزینه ماهانه و همراه جوایز روزانه بر اساس میزان خرید کاربران با این شیوه عرضه می‌شود. این کارت به صورت فیزیکی از جنس تیتانیوم هم در دسترس است. این بخشی از تلاش‌های اپل برای فراتر رفتن از یک شرکت تلفن همراه به سمت شرکتی است که پول مکررا در حال گردش است.

عقیده بر این است که گوگل هم مشغول به گسترش سیستم پرداخت اعتباری خود، هم به صورت دیجیتال و هم به صورت فیزیکی، است که احتمالا با اپلیکیشن‌های اختصاصی خود، مدیریت مالی کاربران را فراهم می‌کند. هدف این است که غول موتور‌های جستوجوگر، گوگل، کارت‌های اعتباری خود را تبدیل به سرچشمه خدمات تلفن همراه سیستم گوگل پی کند.

اخیرا در این زمینه مقاله‌ای تحت عنوان جایگاه شرکت‌های فناوری در کیف پول‌هایمان منتشر شده است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید