رندر ال‌‌ جی Stylo 6 منتشر شد - تکفارس 
رندر ال‌‌ جی Stylo 6 منتشر شد - تکفارس 
رندر ال‌‌ جی Stylo 6 منتشر شد - تکفارس 

رندر ال‌‌ جی Stylo 6 منتشر شد

فاطمه آهنگریان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 08:30
رندر ال‌‌ جی Stylo 6 منتشر شد - تکفارس 

سری گوشی‌های ال جی Stylo، همیشه مشخصاتی دارند که کاربران ال جی را شگفت‌زده می‌کنند. مشخصه اول این است که این گوشی‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند و اگرچه مشخصات یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را ندارند، اما دارای قلم هستند. برخی افراد آن را گلکسی نوت فقیر می‌دانند. جانشین آن با ال جی استایلو ۵ تقریبا یک ساله، در رندر ارسال شده توسط راهنمایی به نام ایوان بلس (Evan Blass) ظاهر شده است. در حالی که بلس هیچ مشخصاتی را عرضه نکرده است، رندرهای آن تغییرات جذابی را نشان می‌دهد.

صفحه نمایش ال جی Stylo 5، اندازه‌ای ۶٫۲ اینچی دارد و همچنین از رزولوشن فول‌اچ‌دی ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ و نسبت ابعاد ۱۸:۹ برخوردار است. اگر رندر صحیح باشد، استایلوس ۶ دارای ناچ قطره‌ای است و به ال جی امکان می‌دهد سایز بدنه را کاهش دهد و همچنین به نسبت ابعاد بدنه اضافه کند. صفحه نمایش درون این رندر بلندتر و باریک‌تر از صفحه نمایش Stylo 5 به نظر می‌رسد. پنل عقب یک ماژول دوربین نصب شده به صورت افقی با یک اسکنر اثر انگشت به طور مستقیم در زیر آن را نشان می‌دهد. همچنین این رندر نشان می‌دهد که ال جی از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کند.

امسال، ال جی رقابت سختی را برای Stylo با موتورلا G Stylus انجام داده است. قیمت دومی ۳۰۰ دلار است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این موضوع تعجبی ندارد، چون موتورولا با طراحی دستگاه‌های مناسب در این بخش از بازار، صعود خود را به بالا شروع کرده است. موتورولا G Stylus از تراشه اسپندراگون ۶۶۵ بهره می‌برد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز هست. اگر شما یک سنسور عمق را به عنوان یک دوربین در نظر می‌گیرید، این گوشی دارای یک طراحی دوربین چهارگانه است. همچنین از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده است که باعث می‌شود دستگاه در تمام طول روز کار کند.

با نزدیک شدن ال جی Stylo 5 به یک سالگی خود در تاریخ ۳۰ ژوئن، ال جی Stylo 6 به رونمایی رسمی خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. تا وقتی که مشخصات این گوشی هوشمند را نبینیم نمی‌توانیم بگوییم که آیا کمپانی ال جی قادر است کاربران را در مورد جدیدترین استایلو هیجان‌زده کند یا خیر، در غیر این صورت کاربرانی که مشتاقانه منتظر این گوشی جدید مقرون‌به‌صرفه بوده‌اند، به سمت گوشی موتورولای جدید در این دسته خواهند رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید