آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد

افشین نوری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 09:00
آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد - تکفارس 

هفته گذشته وان پلاس گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو را در اروپا عرضه کرد و این هندست‌ها قرار است در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۲۹ آوریل) در ایالات متحده نیز عرضه شوند. اما این کار مانع از آن نشده که وان پلاس آپدیت‌هایی را برای رفع باگ‌ها، بهبود دوربین و بهینه‌سازی عمومی این دستگاه‌ها منتشر نکند. وان پلاس این آپدیت‌ها را معمولا در فروم خودش معرفی می‌کند، اما این‌بار چنین اتفاقی نیفتاده و در عوض، وب‌سایت Android Police خبر عرضه آپدیت OxygenOS 10.5.5 را برای وان پلاس ۸ پرو و آپدیت OxygenOS 10.5.4 را برای وان پلاس ۸ داده است.

لیست تغییرات آپدیت مذکور برای وان پلاس ۸ پرو شامل افزایش حساسیت لمسی لبه‌های صفحه‌نمایش و بهینه‌سازی برخی از افکت‌های نمایشگر می‌شود. مورد دوم احتمالا مربوط به مشکل ظاهر شدن لکه سبز رنگ در صفحه‌نمایش گوشی می‌شود. مورد اول هم به مشکلی که در لبه‌های خمیده گوشی وجود دارد مربوط می‌شود. بعد از نصب OxygenOS 10.5.5، کاربران ممکن است با پیام “improved system stability” مواجه شوند.

آپدیت جدید OxygenOS برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه شد - تکفارس 

این آپدیت همچنین تغییراتی را در سیستم دوربین ایجاد خواهد کرد و بالانس نور سفید و دقت فوکوس آن در محیط‌های کم نور ار بهبود خواهد بخشید. ضمن اینکه روانی و پایداری دوربین و رابط کاربری هم افزایش خواهد یافت. اتصال وای‌فای و سلولی گوشی هم بهتر خواهد شد. اما آپدیت ارائه‌شده برای وان پلاس شامل رفع مشکل لکه سبز نمایشگر، بهبود پایداری سیستم و همان بهبودهای دوربین و اتصال وان پلاس ۸ پرو می‌شود.

وان پلاس ۸ پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز روی سایت OnePlus.com قابل دسترس بوده و قیمت آن با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ۹۹۹ دلار است. وان پلاس ۸ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ۷۹۹ دلار قیمت دارد. این گوشی در دو نوع رنگ‌ سبز ارائه شده است. در ضمن، اپراتور T-Mobile هندست وان پلاس ۸ را در تاریخ ۲۹ آوریل به قیمت ۶۹۹ دلار عرضه خواهد کرد که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل فروخته‌شده در سایت خود وان پلاس است، اما نسخه T-Mobile دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه است.

اپراتور ورایزن هم نسخه مخصوص خودش را می‌فروشد که وان پلاس ۸ ۵G UW نام دارد. این مدل با قیمت ۷۹۹ دلار، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد و از تاریخ ۲۹ آوریل در دو رنگ انحصاری مشکی و نقره‌ای به فروش خواهد رفت. منظور از UW در نام این مدل، باند فوق پهن (Ultra Wide Band) است که نشان می‌دهد دستگاه با شبکه mmWave 5G این اپراتور کار خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید