گزارش: بازه زمانی عرضه جانشین رازآلود ال جی G9 ThinQ با اتصال ۵G مشخص شد - تکفارس 
گزارش: بازه زمانی عرضه جانشین رازآلود ال جی G9 ThinQ با اتصال ۵G مشخص شد - تکفارس 
گزارش: بازه زمانی عرضه جانشین رازآلود ال جی G9 ThinQ با اتصال ۵G مشخص شد - تکفارس 

گزارش: بازه زمانی عرضه جانشین رازآلود ال جی G9 ThinQ با اتصال ۵G مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - 14:58
گزارش: بازه زمانی عرضه جانشین رازآلود ال جی G9 ThinQ با اتصال ۵G مشخص شد - تکفارس 

به منظور تغییر استراتژی بخش موبایل و جستجوی «عوامل موثر» در موفقیت بخش گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود که شرکت ال جی خانواده سری G گوشی‌های بالارده خود را بازنشسته کند. این گفته به این معناست که احتمالاً ما طی ماه‌های آینده شاهد عرضه G9 ThinQ نباشیم اما این تغییر برنامه‌های الجی شاید ارزشش را داشته باشد. به تازگی گفته شده که این شرکت به نوعی در حال کار روی جانشین این سری با پشتیبانی از اتصال ۵G، مشخصات مناسب و قیمتی مناسب است.

بر اساس گزارشی که از سوی رسانه‌ای کره‌ای به نقل از یکی از کارمندان ال جی منتشر شده، این دستگاه بدون نام احتمالاً در تاریخ جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۵ می) روشنایی روز را خواهد دید. ارائه‌دهندگان خدمات بی‌سیم این منطقه که از نزدیک طرح و ویژگی‌های گوشی میان‌رده جدید ال جی را دیده‌اند، تحت‌ تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که گوشی جدید ال جی از همان سبک طراحی پرچمدار ال جی یعنی V60 ThinQ الهام گرفته است، اما پشتیبانی از صفحه‌ نمایش دوگانه و استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G برای آن دور از انتظار نیست. همانطور که از نام این تراشه پیداست، چیپست اسنپدراگون به قدرت دیگر پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ SoC نیست که در ساخت گوشی‌هایی نظیر V60 ThinQ و سری گلکسی S20 سامسونگ نیز از آن‌ها استفاده شده است. اما شایعات از این قرارند که بیشتر تولیدکننده‌های گوشی هوشمند قصد دارند برای محصولات سال ۲۰۲۰ خود از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده کنند چراکه منجر به کاهش هزینه‌های ساخت می‌شود.

نوکیا ۸٫۳ یکی از نخستین پرچمداران گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که با پشتیبانی از اتصال ۵G از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G قدرت می‌گیرد. از سوی دیگر، گفتنی‌ست که گوگل نیز قصد دارد برای جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود از این تراشه استفاده کند. بنابراین استفاده جایگزین G9 ThinQ از این پردازنده خیلی هم دور از انتظار نیست به خصوص وقتی می‌دانیم با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم.

از جمله دیگر مشخصات فاش شده جایگزین G9 ThinQ می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۶٫۹ اینچی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت (یا بیشتر)، یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که احتمالاً با قیمتی ۷۰۰ دلاری در کره در دسترس قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا شرکت ال جی قصد دارد این گوشی هوشمند را در بازارهای خارجی و به خصوص ایالات متحده نیز عرضه سازد یا خیر. اگر گزارش منتشر شده درست باشد، باید زودتر از روز ۲۶ اردیبهشت (۱۵ می) از این گوشی رونمایی گردد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت تکفارس باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید