گوشی ال جی G9 ممکن است یک پرچمدار نباشد - تکفارس 
گوشی ال جی G9 ممکن است یک پرچمدار نباشد - تکفارس 
گوشی ال جی G9 ممکن است یک پرچمدار نباشد - تکفارس 

گوشی ال جی G9 ممکن است یک پرچمدار نباشد

افشین نوری
۷ فروردین ۱۳۹۹ - 13:00
گوشی ال جی G9 ممکن است یک پرچمدار نباشد - تکفارس 

ال جی برای اینکه بتواند دوباره سودده باشد، استراتژی واحد موبایل خود را تغییر خواهد داد؛ بطوریکه پرچمداران ۵G خود (مانند ال جی V60) را در آمریکای شمالی و اروپای غربی خواهد فروخت و پرچمداران با قیمت متوسط (مانند ال جی G9) را در سایر مناطق و از جمله کره جنوبی عرضه خواهد کرد. طبق گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، فاصله مشخصات بین گوشی‌هاس سری G و V افزایش خواهد یافت.

بنابراین، هندست ال جی G9 با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و نمایشگر ۱۰۸۰p OLED، عملا در بخش گوشی‌های میان‌رده جای خواهد گرفت. نمایشگر آن یک پنل بزرگتر ۶.۷ اینچی تا ۶.۹ اینچی (در مقایسه با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی G8) خواهد بود. دلیل آن هم شاید این باشد که گوشی بزرگتر ال جی V60 در همان مناطقِ G9 قابل دسترس نخواهد بود.

بنا به یک گزارش غیررسمی، ال جی G9 با این تغییرات در اواخر ماه مارس به قیمت ۷۰۵ دلار معرفی خواهد شد. این قیمت، مشابه قیمت ال جی G8 در سال گذشته است. گوشی V50  هم اکنون در آمریکا به قیمت ۸۰۰ دلار قابل دسترس است.

براساس شایعات، ال جی G9 دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود، اما طراحی نهایی آن ممکن است متفاوت از آن چیزی باشد که در ماه ژانویه لو رفته بود. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم روی آن وجود خواهد داشت.

بخش گوشی‌های پرچمدار در حال گروه‌بندی است و به تازگی هندست ویوو Axon 11 5G هم با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G معرفی شد (با اینکه گوشی‌های Axon از همان ابتدا از چیپ‌های سری ۸۰۰ استفاده می‌کردند). گوشی جدید نوکیا ۸.۳ هم از همان چیپست استفاده کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید