گوشی مرموز اوپو در TENAA رویت شد - تکفارس 
گوشی مرموز اوپو در TENAA رویت شد - تکفارس 
گوشی مرموز اوپو در TENAA رویت شد - تکفارس 

گوشی مرموز اوپو در TENAA رویت شد

افشین نوری
۴ فروردین ۱۳۹۹ - 11:59
گوشی مرموز اوپو در TENAA رویت شد - تکفارس 

یک گوشی اوپو با نام PDAM10 تاییدیه TENAA را دریافت کرده است. متاسفانه نام این هندست، بازارپسند نیست و هیچ تصویری از آن وجود ندارد. این گوشی مرموز اوپو، مجهز به نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است و ابعادی برابر ۱۶۲x۷۵.۵x۸.۹ میلیمتر و وزن ۱۸۹ گرم دارد و از یک باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند.

اوپو PDAM10 دارای یک چیپست نامعلوم هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی قابل ارتقا با کارت microSD است. وب‌سایت TENAA در رابطه با قابلیت‌های اتصال این گوشی به وای‌فای ac، بلوتوث و GPS اشاره کرده است. همچنین قابلیت Dual 4G VoLTE نشان می‌دهد که  PDAM10 یک گوشی دو سیم‌کارته است.

طبق لیست TENAA، هندست مرموز اوپو در پشت خود چهار دوربین با رزولوشن‌های ۱۲ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل دارد. به نظر می‌رسد که لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید خواهد بود و دو دوربین دیگر ممکن است از نوع ماکرو و عمقی باشند.

اطلاعات دیگری که TENAA در مورد PDAM10 آشکار کرده، اجرای اندروید ۱۰ در کنار ColorOS است. از آنجاییکه مشخصات این گوشی بسیار شبیه به اوپو A31 است، حدس می‌زنیم که PDAM10 بخشی از سری A اوپو خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید