نتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار به افراد خلاق کمک می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار به افراد خلاق کمک می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار به افراد خلاق کمک می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار به افراد خلاق کمک می‌کند

علی نصرتی
۴ فروردین ۱۳۹۹ - 12:31
نتفلیکس ۱۰۰ میلیون دلار به افراد خلاق کمک می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس به جدیدترین شرکتی تبدیل شده است که در جهت کمک به افرادی که به دلیل بحران بیماری کرونا درگیر هستند، قدم‌هایی را برمی‌دارد. این شرکت امروز در یک بیانیه مطبوعاتی از ایجاد یک صندوق اضطراری ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به جامعه خلاقی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده‌اند، خبرداد.

در این بیانیه آمده است:

بحران کووید-۱۹ برای بسیاری از صنایع از جمله جامعه خلاق ویرانگر بوده است. اکنون تقریباً تمام تولیدات تلویزیونی و فیلم در سطح جهان متوقف شده است و صدها هزار نفر از خدمه و بازیگران را بیکار کرده است. این‌ توقف‌ها و تعطیلی‌ها شامل متخصصان برق، نجاران، رانندگان، آرایشگران مو و بسیاری از آن‌ها که دستمزد ساعتی دریافت می‌کنند و کار آن‌ها به شکل پروژه به پروژه پیش می‌رود، می‌شود.

این جامعه در روزهای خوب از نتفلیکس پشتیبانی کرده است، و ما می خواهیم در این شرایط سخت به آن‌ها کمک کنیم، به ویژه در حالیکه دولت‌ها هنوز در حال حساب برای فهمیدن این هستند که باید حمایت اقتصادی خود را به چه کسی ارائه دهند‌. بنابراین ما یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری ایجاد کرده‌ایم تا به حل مشکلات در جامعه خلاق کمک کنیم.

بیشتر سرمایه این صندوق به حمایت از کارگران سخت ضربه خورده در تهیه تولیدات خودمان در سراسر جهان پرداخت می‌شود. ما در حال کار هستیم تا معنی تولید از طریق تولید را نشان دهیم. این علاوه بر دو هفته‌ای است که ما به خاطر تولیدات هفته گذشته که مجبور به تعلیق آن‌ها شدیم، به کارگران خود متعهد به پرداخت سپرده گشته‌ایم.

این شرکت همچنین متذکر شد که ۱۵ میلیون دلار از این صندوق را به اشخاص ثالث و افراد خصوصی که در کشورهایی که نتفلیکس پایگاه تولیدی بزرگی دارد، کمک‌های اضطراری جدا از کار به خدمه و کارگران شرکت نامبرده می‌دهند، ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نتفلیکس به هر یک از موارد زیر یک میلیون دلار کمک می‌کند:

  • صندوق مقابله با فاجعه کووید-۱۹ بنیاد SAG-AFTRA
  • صندوق تصویرهای متحرک و تلویزیون
  • صندوق اضطراری کمک به بازیگران
  • ۱ میلیون دلار بین AFC و صندوق هنرمندان

نتفلیکس تنها یکی از شرکت‌هایی است که در جریان بحران فعلی در حال کمک به جامعه است. واتس‌آپ نیز با همکاری سازمان جهانی بهداشت (WHO) یک چت‌بات را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند تا اطلاعات موثق را کسب کنند و نقشه‌های به‌روز شده گوگل را به کاربران نشان می‌دهد که در صورت وجود علائم بیماری کرونا  بتوانند به پزشکان خود مراجعه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید