با شیوع کرونا دیجیتون سرویس خود را رایگان کرد - تکفارس 
با شیوع کرونا دیجیتون سرویس خود را رایگان کرد - تکفارس 
با شیوع کرونا دیجیتون سرویس خود را رایگان کرد - تکفارس 

با شیوع کرونا دیجیتون سرویس خود را رایگان کرد

محمدرضا داوری
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 17:01
با شیوع کرونا دیجیتون سرویس خود را رایگان کرد - تکفارس 

پلتفرم صوتی و تصویری کودکان و نوجوانان یعنی دیجیتون در راستای مسئولیت اجتماعی خود از اواسط اسفندماه همزمان با شیوع ویروس کرونا سرویس خود را به صورت رایگان ارائه می‌نماید. همچنین این سرویس اطلاع داد که در روزهای اخیر باتوجه به این طرح و همچنین خانه‌نشینی و دورکاری بسیاری  تماشای انیمیشن روی دیجیتون با ۶۳ درصد و تماشای ویدئو با ۴۱ درصد رشد همراه بوده‌ است.

براساس گزارش روابط عمومی این پلتفرم، از اواسط اسفندماه همزمان با فراگیرشدن ویروس کرونا در کشور سرویس خود را با شعار همه با هم برای ایران رایگان ارائه نمود تا والدین بتوانند با استفاده از این سرویس محیط خانه را برای کودکانی که در منزل هستند، مناسب کنند. این سرویس با ارائه رایگان حداقل ۴ هزار عنوان محصول شامل کارتون، موزیکال، کتاب‌های صوتی و محتوای درسی تلاش می‌کند علاوه بر تامین اوقات فراغت برای کودکان در منزل، هیچ کودکی نیز از تحصیل عقب نماید.

پلتفرم دیجیتون همچنین رفتار کاربران خود در چندین روز گذشته را بررسی کرده که براساس بررسی‌ها، تماشای انیمیشن در این سرویس رشد ۶۳ درصدی داشته است و تعداد مشاهده ویدئو در این سرویس هم با ۴۱ درصد رشد همراه بوده است. تماشای محصولات درسی دیجیتون نیز به میزان ۳ برابر افزایش یافته است.

طبق  بررسی‌های دیجیتون کارتون فروزن ۲، باب اسفنجی، پاندای کنگ‌فوکار، مربی اژدها ، شیرشاه، سریال تایتان‌های جوان به پیش، ترول‌ها، لاکپشت‌های نینجا، بچه رئیس و داستان اسباب بازی ۴ در این مدت پربازیدترین انیمیشن‌ها بوده‌اند.

دیجیتون سرویس تماشای آنلاین انیمیشن با بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال مناسب برای سنین مختلف با ترافیک رایگان است. انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی، سیستم کنترل والدین، سیستم تنظیم هوشمند کیفیت و دسته‌بندی انیمیشن و کارتون‌ها برای انواع سلیقه‌ها از ویژگی‌های این سرویس است. کاربران به منظور استفاده از سرویس دیجیتون به صورت رایگان می‌توانند کلمه «سلامت» را به شماره ۲۰۰۰۶۰۰۰ ارسال نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید