توییتر همه کارمندان خود را ملزم به دورکاری کرد - تکفارس 
توییتر همه کارمندان خود را ملزم به دورکاری کرد - تکفارس 
توییتر همه کارمندان خود را ملزم به دورکاری کرد - تکفارس 

توییتر همه کارمندان خود را ملزم به دورکاری کرد

مهرداد میرشاهی
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 12:13
توییتر

بنابر اعلام رسمی توییتر، به منظور کمک به کاهش سرعت شیوع ویروس Covid-19 همه کارمندان این شرکت تا اطلاع ثانوی ملزم به دورکاری و کار در خانه شده‌اند. توییتر پیش از این و اوایل هفته گذشته، کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرده بود اما در حال حاضر، این دستورالعمل را برای همه کارمندانش در سراسر جهان اجباری کرده است.

اگر برخی از افراد نتوانند امورات مربوط به خود را در خانه انجام دهند، توییتر باز هم به پیمانکاران، کارکنان ساعتی و فروشندگان برای تعداد ساعات استاندارد کاری، حقوق و حق‌الزحمه پرداخت خواهد کرد. این شرکت همچنین همه هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات وسایل موردنیاز برای کار در خانه و همینطور هزینه‌های مراقبتی روزانه که شاید برای برخی والدین نیاز باشد را تقبل کرده و پرداخت می‌کند.

شرکت‌های مطرح حوزه تکنولوژی نظیر اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل نیز در اقدامی مشابه، کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرده‌اند. با این حال، توییتر این دستورالعمل را اجباری کرده و کلیه ۴٫۹۰۰ کارمند خود را به دورکاری ملزم کرده که در نوع خود، یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که تاکنون در قبال مبارزه با بیماری کرونا گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید