اسپاتیفای از پروفایل‌های سفارشی‌سازی شده رونمایی کرد - تکفارس 
اسپاتیفای از پروفایل‌های سفارشی‌سازی شده رونمایی کرد - تکفارس 
اسپاتیفای از پروفایل‌های سفارشی‌سازی شده رونمایی کرد - تکفارس 

اسپاتیفای از پروفایل‌های سفارشی‌سازی شده رونمایی کرد

مهرداد میرشاهی
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 09:01
اسپاتیفای از پروفایل‌های سفارشی‌سازی شده رونمایی کرد - تکفارس 

از ابتدای ماه جاری میلادی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید و بهبود برخی بخش‌های سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بوده‌ایم. آخرین تغییر اضافه شده به این اپلیکیشن مربوط به بخش پروفایل‌های اسپاتیفای و گزینه سفارشی‌سازی آن‌ها است.

از آغاز این هفته، بسته به موسیقی‌ای که روی گوشی هوشمند خود به آن گوش می‌دهید، قادر خواهید بود تا پروفایل Spotify خود را از جمله تصویر و نامِ‌تان به‌روز کنید و صفحه موسیقی سفارشی‌سازی شده خود را متناسب با نوع موسیقی که به آن علاقه دارید، ایجاد کنید.

کاربران اندروید و iOS اسپاتیفای، صرف نظر از اینکه از یک گوشی هوشمند استفاده می‌کنند یا یک تبلت، می‌توانند به بخش Home / Settings / View Profile رفته تا آخرین هنرمندان، دنبال‌کننده‌ها و لیست‌های پخش عمومی‌ای که باز کرده‌اند را ببینند. سپس، با کلیک روی گزینه «Edit Profile» کاربران قادر خواهند بود تا وضعیت خود را شخصی‌سازی کنند. این کار با انتخاب تصویر پروفایل آغاز می‌شود که می‌تواند یکی از دو فرمت JPEG یا PNG باشد.

در نظر داشته باشید که اگر از آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، تصویر انتخابی شما باید کمتر از ۱۰ مگابایت باشد. اگر حساب کاربری خود در اسپاتیفای را به پروفایل خود در فیسبوک متصل نکرده‌اید، باز هم می‌توانید تصویر خود را به صورت کامل حذف کنید. در این صورت مجبور خواهید بود که اتصال این دو را از فهرست تنظیمات برنامه قطع کنید.

به غیر از اضافه کردن تصویر به پروفایل خود، شما می‌توانید حتی نام نمایشی اسپاتیفای خود را نیز تغییر دهید. برای انجام این کار، به این ترتیب عمل کرده: Home / Settings / View Profile / Edit Profile و روی گزینه «نام نمایشی» کلیک کرده و نام مدنظر جدید خود را وارد کنید (مطمئن شوید که این عمل، ذخیره خواهد شد).

اگر از پروفایل شخصی‌سازی شده خود خوشتان می‌آید و قصد دارد آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید، به این بخش رفته: Home / Settings / View Profile و با کلیک روی سه نقطه سمت راست، گزینه اشتراک‌گذاری یا Share را پیدا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید