پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود - تکفارس 
پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود - تکفارس 
پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود - تکفارس 

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود

محمدرضا داوری
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 18:00
پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود - تکفارس 

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، الکامپ ۲۰۲۰، به مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. و پیش ثبت‌نام الکامپ ۲۰۲۰ از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا سی یکم همان ماه ادامه خواهد داشت.

براساس گزارش از روابط عمومی نصر کشور، نمایشگاه الکامپ فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردها در زمینه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.

نمایشگاه الکامپ، مکانی مناسبی است که سالانه توسعه دهندگان در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار و گسترش اقتصاد کشور کمک کنند.

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

جهت برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری این نمایشگاه، پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. در این پیش ثبت نام مانند گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ ۲۶، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.

دبیرخانه الکامپ با تدوین برنامه ای نوآورانه و بخش های جدید سعی کرده تا از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده کند که جزییات آن در اطلاعیه های بعدی به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید