نگاهی اجمالی به آیفون ۱۲ - تکفارس 
نگاهی اجمالی به آیفون ۱۲ - تکفارس 
نگاهی اجمالی به آیفون ۱۲ - تکفارس 

نگاهی اجمالی به آیفون ۱۲

بهنام خدابخشی
۴ دی ۱۳۹۸ - 12:29
نگاهی اجمالی به آیفون 12

اکنون که در آستانه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی هستیم، تا به امروز طراحی‌های مختلفی از پرچمدار بعدی اپل یعنی آیفون ۱۲ منتشر شده است. ماکوتاکارا تصویر ماکت این پرچمدار را در سایت Alibaba پیدا کرد و در قالب یک توییت آن‌ها را منتشر نمود. تصاویر منتشر شده آنقدر واضح بود که بتواند شکل و شمایل بیرونی آیفون ۲۰۲۰ را نمایش دهد.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید آیفون ۱۲ شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۱ پرو مکس خواهد داشت. آیفون ۱۲ فقط از آیفون ۱۱ پرو مکس الهام نگرفته است بلکه طراحی این دستگاه تلفیقی از طراحی‌های آیفون ۴، آیفون ۵ و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌باشد. درگاه موجود در بخش کناری آیفون ۱۲ نشان می‌دهد که اپل قصد دارد از نوعی روش اتصال هوشمند جدید (بر اساس گفته‌ی ۹to5mac) برای گوشی‌‎های خود رونمایی به عمل آورد. همچنین این ماکت سه‌بعدی نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی خواهد داشت.

از طرفی دیگر، بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده است، آیفون‌های سال ۲۰۲۰ میلادی همانند آیپد پرو از یک صفحه‌نمایش ProMotion 120Hz برخوردار خواهند بود. همچنین شایعه شده است که حافظه‌ی رم آیفون‌های ۲۰۲۰ از ۴ گیگابایت به ۶ گیگابایت افزایش خواهد یافت. کمپانی کوپرتینویی اپل در سال آینده‌ی میلادی قصد دارد ایرپادهای خود را به صورت رایگان در پک آیفون ۱۲ برای کاربران قرار دهد. سامسونگ نیز قصد دارد برای گلکسی اس ۱۰ چنین فرآیندی را ایجاد نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید