شرکت هرمان میلر قصد فعالیت در حوزه گیمینگ را دارد - تکفارس 
شرکت هرمان میلر قصد فعالیت در حوزه گیمینگ را دارد - تکفارس 
شرکت هرمان میلر قصد فعالیت در حوزه گیمینگ را دارد - تکفارس 

شرکت هرمان میلر قصد فعالیت در حوزه گیمینگ را دارد

مهرداد میرشاهی
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 23:09
شرکت هرمان میلر قصد فعالیت در حوزه گیمینگ را دارد - تکفارس 

شرکت هرمان میلر، که در زمینه تولید وسایل خانه و مبلمان فعالیت دارد و بیشتر به واسطه صندلی راحتی Eames Lounge شناخته می‌شود، خبر از فعالیت در حوزه بازی‌های ویدئویی و گیمینگ داده است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که تصمیم گرفته است با همکاری و مشارکت سازمان Complexity Gaming که در زمینه ورزش‌های الکترونیک فعالیت دارد، وارد حوزه بازی‌های رقابتی شود. بنابر این توافق، هرمان میلر شریک رسمی کمپلکسیتی گیمینگ خواهد بود و وظیفه ساخت آزمایشگاهی با تمرکز برروی ورزش‌های الکترونیک در دفتر مرکزی این شرکت در تگزاس را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس گفته‌های دو شرکت یاد شده، هدف از این همکاری توسعه راه‌حلی گسترده برای ساخت تجهیزات اورگونومیک و طراحی محصولاتی متنوع و کارآمد برای رفع نیازمندی‌های بازی‌بازان است. آن‌ها با مشارکت با هم، قصد گردآوری داده‌های مختلف و آزمایش‌های متعدد را دارند تا به نیازهای خاص بازی‌بازان در زمینه تجهیزات خانه کاملاً اورگونومیک و باکیفیت پی ببرند. این همکاری شامل انتشار محتوای مناسب با تمرکز بر پیشگری از آسیب دیدن و بهترین شیوه بازی کردن نیز می‌شود.

بدون شک، هدف از این همکاری ساخت صندلی راحت و مناسب برای بازی‌بازان حرفه‌ای‌ست تا در هنگام تجربه بازی‌های مدنظرشان، در وضعیتی مناسب و راحت به بازی کردن بپردازند. هنوز مشخص نیست که این صندلی در دست ساخت چه شکلی‌ست و چه زمانی عرضه خواهد شد. با این وجود، هرمان میلر (Herman Miller) نخستین شرکت بزرگی نیست که وارد حوزه بازی‌های ویدئویی و ورزش‌های الکترونیک می‌شود. پیش از این، دو شرکت مطرح نایک و چمپیون نیز به تولید لباس‌هایی برای تیم‌های ورزش‌های الکترونیک پرداخته بودند و دو شرکت K-Swiss و آدیداس نیز کفش‌هایی برای گیمرهای حرفه‌ای تولید کرده‌اند. برای این شرکت‌ها، ورزش‌های الکترونیک فرصت مناسبی برای دستیبابی به قشر تازه‌ای از مشتری محسوب می‌شود حال آنکه به موجب آن، بازی‌بازان حرفه‌ای و تیم‌های بازی نیز به تجهیزات مناسبی برای کسب بهترین تجربه و رقابت با رقیبان خود دست می‌یابند.

جیسون لیک (Jason Lake)، مدیرعامل شرکت کمپلکسیتی گیمینگ در خصوص این همکاری ابراز داشت که «ما از طریق این همکاری بی‌سابقه، به تحقیق و توسعه‌هایی در باب پیدا کردن آموزش‌های مناسب به بازی‌بازان، بهبود سلامتی، بهبود عملکرد بازیکنان، گسترش دوره‌های کاری حرفه‌ای خواهیم پرداخت تا نه تنها کیفیت زندگی بازیکنان کمپلکسیتی، بلکه بازی‌بازان سراسر جهان را ارتقا ببخشیم».

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید