ویز از سرویس پخش موسیقی دیگری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
ویز از سرویس پخش موسیقی دیگری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
ویز از سرویس پخش موسیقی دیگری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

ویز از سرویس پخش موسیقی دیگری پشتیبانی می‌کند

محمد نیک نام
۶ آبان ۱۳۹۸ - 18:30
ویز از سرویس پخش موسیقی دیگری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

کاربران ویز (Waze) از این که بدانند که برنامه مسیریاب مورد علاقه‌شان اکنون از سرویس پخش موسیقی دیگری به نام تیدال (Tidal) پشتیبانی می‌کند، خرسند خواهند شد.

این برنامه به سایر برنامه‌های صوتی که اکنون در ویز وجود دارند که عبارتند از: دیزر (Deezer)، آی هارت رادیو (iHeartRadio)، ان‌آر‌پی وان (NPR One)، ان‌آر‌جِی رادیو (NRJ Radio)، پاندورا (Pandora)، رادیو دات کام (Radio.com)، اسکریب (Scribd)، اسپاتیفای (Spotify)، استیچر (Stitcher)، تون‌ین (TuneIn)، تون ین پرو (TuneIn Pro) و یوتیوب موزیک اضافه می‌شود.

از امروز، اعضای تیدال می‌توانند موسیقی، لیست پخش و پادکست‌ها را به طور مستقیم از برنامه مسیریابی ویز همزمان با دریافت دستورالعمل‌های رانندگی، کنترل کنند. اگر شما از تلفن‌هایی با سیستم عامل اندروید یا iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید نماد موسیقی را از صفحه اصلی نقشه و سپس تیدال را انتخاب کنید.
اگر نماد موسیقی معلوم نباشد، می‌توانید به تنظیمات بروید و پخش‌کننده موسیقی را انتخاب کرده و تیدال را اضافه کنید. ویجت پخش‌کننده موسیقی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به ترک صفحه نقشه، محتوای مورد نظر خود را پخش، متوقف یا رد کنند.

پس از افزوده شدن تیدال به پخش کننده موسیقی در برنامه ویز، اعضا می‌توانند در برنامه مذکور بنری را با جهت‌های سریع ببینند و همزمان با خیال راحت موسیقی خود را عوض می کنند. تیدال در حال حاضر با سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌های دیگری نظیر: آمازون فایر تی‌وی (Amazon Fire TV)، اپل تی‌وی (Apple TV)، اندروید تی‌وی (Android TV)، اپل کارپلی (Apple CarPlay)، روکو (Roku)، سامسونگ ویریبل (Samsung Wearables) و سونوز (Sonos) سازگار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید