رونمایی از گوشی هوآوی Nova 6 5G، به زودی - تکفارس 
رونمایی از گوشی هوآوی Nova 6 5G، به زودی - تکفارس 
رونمایی از گوشی هوآوی Nova 6 5G، به زودی - تکفارس 

رونمایی از گوشی هوآوی Nova 6 5G، به زودی

سید محمد معلمی
۴ آبان ۱۳۹۸ - 16:02
رونمایی از گوشی هوآوی Nova 6 5G، به زودی - تکفارس 

به نظر می‌رسد به زودی خط تولید نوا (Nova) هوآوی آپدیت خواهد شد زیرا گفته می‌شود مدل نوا ۶ ۵G (Nova 6 5G) در دست تولید است. هنوز شش ماه از معرفی گوشی‌های خانواده نوا ۵ (Nova 5) نگذشته بنابراین اگر تصمیم بر آن باشد تا شاهد رونمایی از دستگاه‌های نوا ۶ باشیم، باید اعتراف کنیم که نمونه ۵G آنها تنها نخواهد بود و در ادامه راه این سری بروزتر خواهد شد.

درست مانند سایر مدل‌های این خط تولید، دوربین سلفی گوشی نوا ۶ ۵G هم در یک حفره سیاه رنگ در بالای گوشه نمایشگر جای خواهد گرفت ولی این‌بار بریدگی آن شبیه بیضی خواهد بود تا این شائبه به وجود بیاید که احتمالاً در این قسمت دو لنز جای‌گیری خواهند کرد که البته فرقی نمی‌کند این سنسور ToF خواهد بود یا یک لنز معمولی زیرا امکان حضور دو حسگر در اینجا بسیار زیاد است.

به علاوه، انتظار می‌رود در قاب پشتی هم یک سنسور ToF قرار گیرد که تکمیل کننده ماژول سه‌گانه خواهد بود. در حال حاضر بهترین اطلاعاتی که از این تصویر دریافت می‌شود، متن نوشته شده در کنار دوربین است که نشان‌دهنده وجود لنز هوش مصنوعی می‌باشد و متأسفانه خبری از مشخصات فنی سایر لنزها نداریم.

ضمن اینکه مدل‌های نوا ۵ اس، نوا ۵ و نوا ۵ پرو از نمایشگرهای OLED بهره می‌برند اما گفته می‌شود نوا ۶ ۵G دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود. گفتنی است که شاید مانند نوا ۵ تی شاهد به کارگیری یک سنسور اسکنر اثر انگشت در قاب کناری باشیم هرچند از آن جایی که ترند امروز بازار سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است، شاید بهتر باشد کمپانی چینی هم در این محصول خود از این سنسور بهره ببرد.

تمامی اطلاعاتی که از این تصویر برداشت می‌شود، همین مطالبی بود که در پاراگراف‌های قبل خواندید بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در ادامه رندرهای بیشتری منتشر می‌شوند یا خیر چرا که معمولاً وقتی یک تصویر به دست کاربران می‌رسد، باید انتظار عکس‌های بیشتری را هم بکشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید