گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از DeX و قابلیت‌های دوربین نوت ۱۰ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از DeX و قابلیت‌های دوربین نوت ۱۰ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از DeX و قابلیت‌های دوربین نوت ۱۰ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از DeX و قابلیت‌های دوربین نوت ۱۰ پشتیبانی می‌کند

بهنام خدابخشی
۲ مهر ۱۳۹۸ - 12:29
گلکسی اس 10

جدیدترین بروزرسانی نرم‌افزاری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ برخی از ویژگی‌های اصلی دوربین نوت ۱۰ را برای این دستگاه ارائه نموده است. بر اساس گزارش SamMobile این بروزرسانی هم‌اکنون در برخی از کشورها برای برای گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای منتشر و در دسترس می‌باشد که شامل پشتیبانی از DeX، افکت‌های Live Focus blur در هنگام ضبط ویدئو و برخی دیگر از ویژگی‌های دوربین نوت ۱۰ است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که پچ امنیتی اندروید نیز همراه با این بروزرسانی منتشر گردید.

کمپانی سامسونگ مفهوم DeX را مجددا همزمان با معرفی نوت ۱۰ نوسازی نمود. اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از مانیتور رایانه به راحتی به صفحه‌نمایش و اپلیکیشن‌های دستگاه خود دسترسی داشته باشند. با کمال تعجب متوجه این موضوع شدیم که این قابلیت هم‌اکنون با مشکلات بسیاری روبروست و احتمال دارد که کاربران ترجیح بدهند به جای استفاده از DeX از قابلیت edge-case در گوشی سامسونگ خود استفاده نمایند، زیرا رابط کاربری آن برای طرفداران گلکسی اس ۱۰ سامسونگ بسیار ساده‌تر می‌باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شدهف انتشار این بروزرسانی در آلمان و سوئیس آغاز شده است و بر همین اساس ممکن است تنها نسخه‌های گلکسی اس ۱۰ که دارای پردازنده‌ی اگزینوس هستند بتوانند از این قابلیت استفاده نمایند. نسخه‌های بهره‌مند از پردازنده‌ی اسنپدراگون کوآلکام که در ایالات متحده فعال می‌باشند، در ماه گذشته یک بروزرسانی نرم‌افزاری به همراه پچ امنیتی دریافت کرده‌اند و اکنون بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها بروزرسانی مذکور را بتوانند دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید