سرویس اپل آرکید به صورت زنده برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا iOS 13 اجرا می‌شود - تکفارس 
سرویس اپل آرکید به صورت زنده برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا iOS 13 اجرا می‌شود - تکفارس 
سرویس اپل آرکید به صورت زنده برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا iOS 13 اجرا می‌شود - تکفارس 

سرویس اپل آرکید به صورت زنده برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا iOS 13 اجرا می‌شود

بهنام خدابخشی
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - 11:01
Apple Arcade

اکنون که تنها چند روز به انتشار رسمی iOS 13 بیشتر نمانده است، Apple Arcade به صورت زنده فعال شده و اشتراک افرادی را که به عنوان آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی بتا iOS 13 شناخته‌ می‌شوند، پذیرفته است. Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ توییت کرده است که سرویس بازی اپل که دسترسی به ده‌ها بازی بدون آگهی را با پرداخت هزینه‌ی ماهیانه باز می‌کند، در حال اجرا می‌باشد. اکنون بسیاری از افراد به دستگاه‌های ثبت شده در بتا عمومی iOS 13 دسترسی پیدا کرده‌اند.

گویا اشتراک‌ها با موفقیت در حال پردازش هستند، از جمله نسخه‌ی آزمایشی یک ماهه رایگان که کمپانی اپل قول داده بود، می‌توان از این طریق بازی‌ها را بلافاصله بارگیری کرده و بازی را آغاز نمود. اکنون بیش از ۵۰ عنوان بازی مختلف نیز منتشر شده است. ما نیز کنجکاو شدیم که ببینیم آیا کمپانی اپل این ویژگی را به صورت محدود برای کاربران ارائه نموده است و یا اینکه به صورت سراسری همه‌ی کاربران نسخه‌ی آزمایشی iOS 13 می‌توانند از آن بهره‌مند گردند؟! پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم که این سرویس برای تمامی کاربران نسخه‌ی آزمایشی iOS 13 فعال می‌باشد.

Apple Arcade

حتی یکی از شرکت‌های وابسته به اپل خبری در مورد Apple Arcade منتشر نمود و Phil Schiller، مدیر اجرائیات اپل این خبر را در توییتر خود منتشر کرد، بنابراین قطعا ارائه‌ی این سرویس به صورت اتفاقی و تصادفی نمی‌باشد. کمپانی اپل در خصوص کاربرانی که به تازگی عضویت نسخه‌ی آزمایشی را دریافت نموده‌اند حرفی به میان نیاورده است. سرویس Apple Arcade هم‌اکنون در آیفون، آیپد، آیپادهای لمسی، اپل تی‌وی و سیستم‌عامل مکینتاش فعال می‌باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی‌های خود را با استفاده از این سرویس فعال نمایند. هیچ‌یک از عناوین ارائه شده از بازی‌ها شامل تبلیغات و یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌شوند. اکنون می‌توانید با باز کردن App Store و انتخاب تب Arcade یکی از آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید