گوشی تاشو موتورولا RAZR از دو طرف تا خواهد شد - تکفارس 
گوشی تاشو موتورولا RAZR از دو طرف تا خواهد شد - تکفارس 
گوشی تاشو موتورولا RAZR از دو طرف تا خواهد شد - تکفارس 

گوشی تاشو موتورولا RAZR از دو طرف تا خواهد شد

سید محمد معلمی
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - 22:30
گوشی تاشو موتورولا RAZR از دو طرف تا خواهد شد - تکفارس 

فرقی نمی‌کند که گوشی‌های تاشو را رو به داخل می‌بندید یا رو به بیرون باز می‌کنید زیرا اگر این دستگاه‌ها را به صورت عمودی تا کردید، حمل کردنشان سخت و قطرشان بیشتر می‌شود بنابراین نمی‌توانیم آنها را به راحتی در جیب خود قرار دهیم. این مشکل تا به امروز خود را در گلکسی فولد و هوآوی میت ایکس نشان داده به همین دلیل باید منتظر دستگاهی باشیم که این معضل را برطرف کند.

تا کردن گوشی‌های تاشو به داخل باعث می‌شود تا موبایل فشرده‌تر گردد و اصلاً به همین خاطر است که موتورولا قصد دارد مدل RAZR را به همین صورت تولید نماید و در آن از لولای نامرئی بهره ببرد.

در حال حاضر دو شایعه در مورد سایز نمایشگر این گوشی شنیده می‌شود؛ ۶٫۲ و ۶٫۵ اینچی. البته این در حالی است که یک صفحه نمایش کوچک‌تر در نمای بیرون این محصول موتورولا به کار خواهد رفت تا اعلانات و سایر موارد را به کاربران نشان دهد. بر این اساس، گوشی که تولید می‌شود شباهت زیادی به تصاویر منتشر شده خواهد داشت بنابراین باید منتظر دستگاهی باشیم که بسیار متفاوت خواهد بود زیرا امکان تا کردن آن از نقاط مختلف فراهم گردیده و انجام این کار فقط به وسط شاسی محدود نشده است.

متأسفانه چنین شیوه طراحی هیچ جای دیگری برای قرار دادن نمایشگر اکسترنال باقی نخواهد گذاشت ولی نباید فراموش کنیم که اینها فقط رندر و پتنت هستند و همواره امکان دارد تغییر کنند.

اپراتور آمریکایی Verizon مدعی شده که موتورولا RAZR یک گوشی میان‌رده خواهد بود و در آن پردازنده و باتری معمولی به کار خواهد رفت. اگر این ادعا درست باشد، گوشی تاشو شرکت زیرمجموعه لنوو از نظر مشخصات فنی نسبت به گلکسی فولد سامسونگ و هوآوی میت ایکس ضعیف‌تر خواهد بود چرا که این دو موبایل به خاطر قرار دادن بهترین امکانات جزو پرطرفدارترین گوشی‌های بازار به شمار خواهند رفت.

دو گوشی تاشو سامسونگ و هوآوی به ترتیب ۲۰۰۰ و ۲۵۰۰ دلار قیمت دارند بنابراین ارزش ۱۵۰۰ دلاری برای گوشی موتورولا RAZR بسیار پایین خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید