گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد - تکفارس 
گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد - تکفارس 

گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد

سید محمد معلمی
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - 20:30
گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد - تکفارس 

در کنار گوشی میان‌رده و فوق‌العاده موتورولا موتو وان زوم که امروز معرفی شد، کمپانی آمریکایی از دستگاه ارزان‌تری به نام Moto E6 Plus هم رونمایی کرد که بیشتر به درد افرادی می‌خورد که نمی‌خواهند بابت گوشی پول زیادی خرج کنند. همان‌طور که چند روز پیش خبر دادیم و آن‌گونه که از تصاویر برداشت می‌شد، موتورولا Moto E6 Plus نسبت به مدل قبلی خود یعنی Moto E6 ظاهر بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تری دارد و حالا که امروز این دستگاه معرفی شد این قضیه رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

این گوشی از نمایشگری ۶٫۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰*۱۵۶۰ پیکسلی بهره می‌برد که حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی دارد. بدنه آن از جنس پلاستیک بوده و بعید است در برابر قطرات آب مقاوم باشد.

کمپانی آمریکایی در این محصول خود پردازنده هلیو P22 را قرار داده و دو نمونه از آن را تولید کرده که یکی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که تفاوت خاصی میان این دو نمونه وجود ندارد.

در قاب پشتی، شاهد حضور دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم که در گرفتن تصاویر پرتره با پس‌زمینه تار کمکمان می‌کند. ضمن اینکه دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسل است. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توانیم به سنسور اسکنر اثر انگشت جای گرفته در زیر لوگوی موتورولا (حرف انگلیسی M)، قابلیت بازگشایی قفل صفحه نمایش با تشخیص چهره، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کنیم. سیستم عامل این گوشی هم اندروید ۹ است و انتظار می‌رود به زودی توسط موتورولا به اندروید ۱۰ آپدیت شود.

گوشی موتورولا Moto E6 Plus معرفی شد - تکفارس 

اگرچه Moto E6 Plus تا کنون در چهار رنگ قرمز، آبی، بنفش و خاکستری تولید شده ولی هنوز نمی‌دانیم آیا در همه کشورها وجود خواهد داشت یا خیر. البته ساکنان آمریکای لاتین می‌توانند از همین امروز آن را خریداری کنند و اروپایی‌ها هم از ماه سپتامبر قادر خواهند بود Moto E6 Plus را با قیمت ۱۳۹ یورو بخرند. لازم به ذکر است که احتمالاً قیمت این گوشی در سایر کشورها به ۱۴۰ دلار خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید