مشخصاتی از موتورولا موتو E6 Plus منتشر شد - تکفارس 
مشخصاتی از موتورولا موتو E6 Plus منتشر شد - تکفارس 

مشخصاتی از موتورولا موتو E6 Plus منتشر شد

علی اسکندری
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 22:31
مشخصاتی از موتورولا موتو E6 Plus منتشر شد - تکفارس 

هرچه بیش‌تر به زمان بازگشایی نمایشگاه IFA نزدیک‌تر می‌شویم، گوشی‌های بیش‌تری معرفی می‌شوند و بعضی از آن‌ها حتی به بازار نیز عرضه می‌شوند. در این بین موتورولا نیز بیکار ننشسته و در حال طراحی و توسعه موبایل جدید خود با نام موتورولا موتو E6 Plus است. با این‌که این مدل هنوز به بازار معرفی نشده است، اما مثل هر گوشی دیگری، برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. انتظار داریم موتورولا موتو E6 Plus در هفته بعد و در نمایشگاه IFA معرفی گردد. اما این گوشی هوشمند چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ در ادامه بیش‌تر با محصول موتورولا آشنا خواهیم شد.

به‌تازگی تصاویری از موبایل جدید این شرکت آمریکایی یعی موتورولا موتو E6 Plus لو رفته است. با استناد بر این عکس‌ها می‌توان به برخی از مشخصات این گوشی هوشمند پی برد. از شواهد پیداست که این مدل تبدیل به یکی از بهترین‌ها در بازار می‌شود و احتمالا فروش زیادی را تجربه خواهد کرد. البته لازم به ذکر است این اطلاعات بیش‌تر در حد گمانه‌زنی و شایعه هستند و شاید به‌طور کلی غلط باشد. از این رو برای این‌که از مشخصات حتی گوشی باخبر شوید، باید تا هفته بعد صبر کنید. قبل از هر چیزی به طراحی این گوشی هوشمند بپردازیم. در بخش جلویی شاهد یک نمایشگر بزرگ خواهیم بود که از طراحی کم‌حاشیه و به‌قول معروف ناچ بهره‌مند است. این طراحی این امکان را به تولیدکننده می‌دهد تا صفحه‌ای بزرگ‌تر را در قابی کوچک‌تر قرار دهد. به این ترتیب موتورولا موتو E6 Plus در هر فضایی مثل جیب به‌راحتی قرار می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است. اما چیزی که شاید شما را از این مدل ناامید کنید، حضور یک بریدگی نسبتا بزرگ است که در بالای نمایشگر قرار دارد. این بریدگی از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند. با این‌ همه دید کاربر را محدود می‌کند و در ضمن بیش‌تر بازی‌ها و برنامه‌های امروز از این نوع طراحی پشتیبانی نمی‌کنند. همین‌جا ذکر کنیم که این دوربین ۸ مگاپیکسلی است و به‌نظر می‌رسد بتواند تصاویر خوبی بگیرد. اما نباید از این حس‌گر انتظار زیادی داشته باشید، هرچه باشد موتورولا موتو E6 Plus یک موبایل میان‌رده محسوب می‌شود.

در قاب پشت نیز شاهد طراحی مینیمال و ساده هستیم که ظاهری جذاب به این گجت هوشمند بخشیده است. خوش‌بختانه شرکت تولیدکننده محصول خود را در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه کرده تا مطابق با سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، باید بگوییم که در بخش پشتی دو دوربین، یک فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی موتورولا قرار گرفته است. البته گمان می‌رفت که این لوگو بدرخشد، اما شایعات نشان می‌دهد که خبری از این قابلیت در موتورولا موتو E6 Plus نیست و برای دریافت لوگوی درخشنده موتورولا باید موبایل‌های گران‌قیمت این شرکت را خریداری نمایید. گفتنی‌ست دوربین‌های اصلی گوشی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی هستند. وجود دوربین این اجازه را به شما می‌دهد تا به عکاسی پرتره بپردازید و تصاویری جذاب بگیرید. با توجه به این دوربین‌ها، امید داریم به‌لطف موتورولا موتو E6 Plus بتوانید با کیفیت FullHD به ضبط کلیپ‌ بپردازید.

مشخصاتی از موتورولا موتو E6 Plus منتشر شد - تکفارس 

جالب است بدانید حتی برخی از مشخصات سخت‌افزاری موتورولا موتو E6 Plus نیز به بیرون درز کرده است! البته هنوز از صحت این خبرها و اعداد اطلاع کافی نداریم. به‌نظر می‌رسد در این گوشی هوشمند پردازنده‌ای از شرکت چینی مدیاتک قرار بگیرد که برای موبایل‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی تراشه تولید می‌کند. با این‌که پردازش‌گرهای مدیاتک از قدرت و بازدهی خوبی برخوردار هستند، اما کاربران می‌دانند که این پردازنده‌ها یک پله پایین‌تر از محصولات کوآلکام قرار می‌گیرند. اما شرکت‌ها تنها به یک دلیل از این تراشه‌ها استفاده می‌کنند؛ کاهش قیمت. شایعات نشان می‌دهند موتورولا موتو E6 Plus در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. در مدل ارزان‌تر ۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید. اگر هم این مقدار شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید مبلغ بیش‌تری بپردازید و مدل گران‌تر را با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید. متاسفانه در زمینه باتری اطلاعاتی فاش نشده و فقط باید به حدس و گمان‌ها بسنده کرد. ما انتظار داریم موتورولا در این گوشی خود از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری سود بگیرد. شاید هم شاهد فن‌آوری شارژ سریع باشیم تا این باتری بزرگ سریع‌تر شارژ شود. به‌نظر می‌رسد موتورولا موتو E6 Plus با قیمتی در حدود ۱۵۰ یورو به بازار اروپا عرضه شود. همچنین شرکت سازنده در نظر دارد تا این مدل را در دو نوع رنگ خاکستری و یک نسخه قرمز معرفی نماید. با این‌که موتورولا از موتو E6 Plus هفته بعد پرده برمی‌دارد، با این همه آخر ماه میلادی جاری یا اواخر ماه بعدی میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا موتورولا می‌تواند با عرضه این گوشی هوشمند سهم بیش‌تری از بازار را تصاحب کند؟ آیا این موبایل هوشمند می‌تواند رقبای سرسخت خود را مثل گلکسی‌های سامسونگ یا مدل‌های هوآوی شکست دهد؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.