رونمایی کانن از ۲ دوربین جدید - تکفارس 
رونمایی کانن از ۲ دوربین جدید - تکفارس 
رونمایی کانن از ۲ دوربین جدید - تکفارس 

رونمایی کانن از ۲ دوربین جدید

امیر عسگری
۷ شهریور ۱۳۹۸ - 15:05
رونمایی کانن از ۲ دوربین جدید - تکفارس 

کانن از دو دوربین میان رده خود رونمایی کرد. EOS M6 Mark II که یک دوربین بدون آینه است و EOS 90D که یک دی‌اس‌ال‌آر است.

دوربین EOS M6 Mark II دارای یک سنسور ۳۲٫۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS با مانت کانن است. علاوه بر این دارای فناوری پیکسل‌های دوگانه CMOS AF است که در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری عمل می‌کند. این مدل جدید قابلیت عکاسی ۱۴ فریم بر ثانیه به همراه AF و قفل AE (فوکوس خودکار و قفل کردن تنظیمات نورسنجی) را بوسیله کنترل فوکوس جدیدی که در پشت دوربین تعبیه شده را دارد.

قابلیت‌های این دوربین در فیلمبرداری نیز ارتقاء پیدا کرده و حالا EOS M6 Mark II می‌تواند با کیفیت ۴K و استفاده از کل عرض سنسور و بدون برش فیلمبرداری کند. همچنین می‌تواند از پیکسل دوگانه AF نیز در حالت ۴K استفاده کند. جک میکروفون و صفحه نمایشگر چرخشی نیز از دیگر امکانات این دوربین است.

ویدیوها می‌توانند به صورت ۴K 30fps ، ۱۰۸۰p 30/60/120fps ضبط شوند. ضمن اینکه حالت ضبط ۴K 24fps و جک هدفون نیز در این مدل وجود ندارد. این دوربین شامل بلوتوث و وا‌ی‌فای و یو‌اس‌بی تایپ سی است و با یو‌اس‌بی نیز شارژ می‌شود. در ضمن یک درگاه کارت حافظه UHS-II SD و قابلیت نصب منظره‌یاب EVF-DC2 را نیز دارد.

سنسور و قابلیت‌های فیلمبرداری EOS 90D نیز مانند EOS M6 Mark II است. این دوربین قابلیت عکاسی ۱۰ فریم در ثانیه را دارد. ضمنا دارای منظره‌یاب اپتیکال، صفحه نمایش کامل و روشن و یک نمایشگر ثانویه و یک جوی‌استیک برای جابجایی نقطه فوکوس است. این دوربین مقاوم در برابر شرایط جوی است و دارای جک هدفون نیز می‌باشد، اما متاسفانه بجای یو‌اس‌بی تایپ سی از میکرو یواس‌بی استفاده می‌کند.

بدنه EOS M6 Mark II قیمتی معادل ۸۵۰ دلار دارد و به همراه لنز EF-M 15-45mm f3.5-6.3 IS STM و EVF-DC2 قیمت آن ۱۳۴۹ دلار و برای لنز EF-M 18-150mm f3.5-6.3 IS STM و EVF-DC2 قیمت آن ۱۳۴۹ دلار خواهد بود و از اواخر سپتامبر نیز در دسترس خواهد بود.

بدنه دوربین EOS 90D نیز ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و به همراه لنز EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM قیمت آن ۱۳۴۹ دلار و برای لنز EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM قیمتی ۱۵۹۹ دلاری خواهد داشت و از اواسط سپتامبر نیز در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید