بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳ - تکفارس 
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳ - تکفارس 
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳ - تکفارس 

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳

محمد صداقت
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 14:34
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

در این مقاله ما قصد داریم بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند بازار عکاسی را نابود کرده‌اند. همین مساله باعث شده که شرکت‌های سازنده دوربین به دنبال ایجاد فناوری‌های جدید برای کاربردهای خاص باشند. در همین راستا، دوربین‌های بدون آینه از نظر فوکوس خودکار، فیلم‌برداری و غیره در حال توسعه هستند.

دوربین‌های اکشن تصاویر واضح و باکیفیتی ارائه می‌دهند و دوربین‌های کامپکت به درد گردشگران و بلاگرها می‌خورند. در طرف دیگر، دوربین‌های DSLR نیز با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند. با وجود تنوع زیاد دوربین‌های دیجیتال، ممکن است برای پیدا کردن دوربین مناسب به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشید. ما برای کمک به شما اینجا هستیم.  ما ده‌­ها دوربین بدون آینه و دیجیتال را در طی این سال‌ها تست کرده‌ایم. اگر کاربری هستید که می‌خواهید دوربین مناسبی برای ضبط ولاگ پیدا کنید یا عکاسی هستید که می‌خواهید از طبیعت و ورزش عکاسی کنید، با ما همراه باشید تا دوربینی متناسب با بودجه و نیازتان به شما معرفی کنیم.  

راهنمای خرید بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال ۲۰۲۳

نکاتی که پیش از خرید باید به آن‌ها توجه کنید

سنسور

دلایل زیادی برای انتخاب دوربین دیجیتال به جای گوشی هوشمند وجود دارد. سنسورهای بزرگتری که در دوربین‌های بدون آینه وجود دارند، نور بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. همین مساله سبب می‌شود که شما انتخاب گسترده‌ای از لنزها، زاویه‌ها، تله فوتو و غیره داشته باشید. گوشی‌های هوشمند تنها یک f/stop دارند اما دوربین‌های دیجیتال حالت‌های بیشتری دارند که می‌توانند کنترل نور را برای شما امکان‌پذیر کنند. علاوه بر آن می‌توانید بوکه طبیعی بدون دخالت هوش مصنوعی، عکس­برداری سریع‌تر، شاتر فیزیکی و ویدیوهای حرفه‌ای ‌تر را تجربه کنید.

با وجود کیفیت بالا، باید عوامل دیگری را نیز در نظر گرفت. اولین مورد اندازه سنسور است. در کل هر چه قدر اندازه سنسور دوربین بزرگتر باشد، دوربین بهتر و معمولاً گران‌تر است.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

حالت فول فریم در مدل‌هایی مانند ZV-E1 سونی، EOS R6 II کانن و S5 II پاناسونیک وجود دارد. دوربین‌هایی با اندازه فیلم ۳۵ میلی‌متری (۳۶ در ۲۴ میلی‌متر)،  بهترین عملکرد را از نظر کیفیت تصویر، قابلیت نور کم و عمق میدان ارائه می‌دهد. البته این نوع دوربین‌ها گران‌تر هستند. بوکه در f/1.4 فوق‌العاده به نظر می‌رسد. با این حال به دلیل کم بودن عمق میدان ممکن است که به جای چشم‌ها، بینی سوژه شما در مرکز فوکوس قرار بگیرد. این مساله می‌تواند فیلم‌برداری را دشوار کند.

دسته دوم APS-C است (برای بیشتر مدل‌ها ۱۵.۶ میلی‌متر در ۲۳.۵ میلی‌متر و برای مدل‌های کانن ۱۴.۸ در ۲۲.۲ میلی‌متر) که در سری Fujifilm’s X، R10 و R50 کانن و Nikon Z50 ارائه می‌شود. این مدل نسبت به فول فریم‌ها قیمت ارزان‌تری دارد و از مزیت‌هایی مانند بوکه مناسب،  ایزوهای بالا برای عکاسی در نور کم و وضوح نسبتاً بالا برخوردار است. این دسته سنسوری مشابه دوربین‌های فیلمبردای دارد و برای فیلم‌برداری مناسب است. حفظ فوکوس در این دسته از دوربین‌ها راحت‌تر از دوربین‌های فول فریم می‌باشد.

دسته سوم با اندازه ۱۷.۳ در ۱۳ میلی‌متر توسط پاناسونیک و Olympus ارائه می‌شود. این دسته بوکه و نورپردازی ضعیف‌تری نسبت به APS-C و فول فریم دارد اما لنزهای کوچک‌تر و سبک‌تری فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای فیلم‌برداری با این دوربین‌ها عمق میدان نسبتاً کمی را در کنار فوکوس بهتر تجربه کنید.

دسته دیگر نیز دارای اندازه رایج کمتر از ۱ اینچ یعنی حدود ۱۲.۷ در ۹.۵ میلی‌متر است. این دسته بیشتر توسط دوربین‌های کامپکت مانند دوربین ZV-1 سونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال دوربین‌های اکشن مانند GoPro Hero 11 و DJI Osmo 3 سنسورهای کوچک‌تری دارند.

فوکوس خودکار

سرعت و دقت فوکوس خودکار یکی از عوامل دیگری است که برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور حائز اهمیت می‌باشد. اکثر دوربین‌های بدون آینه مدرن دارای سیستم‌های فوکوس خودکار  از نوع تشخیص فاز هیبریدی هستند که امکان فوکوس سریع  را فراهم می‌کنند. اکثر این دوربین‌ها به ابزارهای هوش مصنوعی مانند فوکوس خودکار و تشخیص چشم افراد و حیوانات هستند. به هر حال برخی از مدل‌ها دارای سرعت و واکنش‌پذیری بیشتری هستند.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

منظره یاب

منظره یاب الکترونیکی (EVF) و نمایشگر پشتی نیز اهمیت زیادی دارند. بهترین دوربین‌های دیجیتال واضح‌ترین و درخشان‌ترین EVF‌ها را دارند. این مساله به شما امکان می‌دهند قبل از عکس‌برداری بهترین قضاوت را داشته باشید. بهتر است برای عکسبرداری های خیابانی، یک صفحه نمایش روشن و واضح داشته باشید. علاوه بر آن ممکن است به صفحه‌ای نیاز داشته باشید که به جای کج شدن به سمت بیرون حرکت می‌کند.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

لنز

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه به شما امکان تعویض لنز را می‌دهند. اما دوربین‌های کامپکت این گونه نیستند و شما باید از همان لنزهای تعبیه‌شده استفاده کنید. قابلیت حمل بسیار عالی است اما استفاده از یک لنز نشان دهنده آن است که شما می‌خواهید چیزی را قربانی کنید. سونی RX100 V دارای زوم ۲۴-۷۰ میلی‌متری است اما وضوح کمتری نسبت به لنز اصلی دارد.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

قابلیت‌های ویدیویی

وقتی صحبت از ویدیو می‌شود، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. دوربین شما برای فیلم‌برداری پیکسل بندی می‌کند یا کل سنسور را برای این کار به کار می‌برد؟ دوربین‌های خوب از کل سنسور استفاده می‌کنند. یکی از عوامل مؤثر دیگر سرعت سنسور است. رد واقع سنسورهای کندتر معمولاً شاترهای بیشتری دارند که می‌توانند افکت jello را ایجاد کند.

علاوه بر موارد ذکر شده باید به باتری نیز توجه کرد. عمر باتری چقدر است؟ قبل از توقف و خاموش شدن دوربین چه مدتی می‌توانید فیلم برداری کنید؟ آیا از ویدیوی ۱۰ بیتی HDR پشتیبانی می‌کند؟ آیا میکروفون یا جک هدفون وجود دارد؟ (اگر زیاد مصاحبه انجام می‌دهید، بهتر است که هر دو قابلیت را داشته باشید.) فوکوس خودکار ویدیو چگونه است؟ همه این موارد در تصمیم‌گیری شما نقش دارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین دوربین‌های موجود را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین دوربین‌ های عکاسی جهان در سال ۲۰۲۳

بهترین دوربین های بدون آینه

دوربین‌های بدون آینه یکی از بزرگ‌ترین دسته‌بندی‌های دوربین هستند. اگر می‌خواهید دوربینی با کیفیت برای عکاسی پیشرفته داشته باشید، می‌توانید این نوع دوربین‌ها را انتخاب کنید. شرکت‌های کانن و نیکون اعلام کرده‌اند که تولید دوربین‌های DSLR  را متوقف می‌کنند. علت این مساله نداشتن مزیت و کاربرد خاص است. مهم‌ترین ویژگی دوربین بدون آینه، توانایی تغییر لنز با توجه به نوع عکسبرداری است.

ویژگی‌های کلیدی شامل اندازه سنسور، فوکوس خودکار، سرعت عکسبرداری و مشخصات فیلم‌برداری است. اگر در زمینه‌های عکاسی ورزشی یا عکاسی در محیط زیست فعالیت می‌کنید، می‌توانید از گزینه‌های عکسبرداری سریع و فوکوس خودکار دقیق استفاده نمایید. از طرف دیگر دوربین‌های پرتره و منظره از سنسورهای بزرگ و با وضوح بالا برای افزایش کیفیت استفاده می‌کنند. البته قیمت نیز عامل مهمی برای انتخاب یک دوربین با کیفیت است.

بهترین دوربین های بدون آینه زیر ۲۰۰۰ دلار

کانن EOS R50

  • فوکوس خودکار: پیکسل دوگانه CMOS AF II با ۶۵۱ نقطه
  • حداکثر سرعت شاتر: ۱۵ فریم بر ثانیه
  • وای­ فای: دارد
  • بلوتوث: دارد
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

انتخاب ما از میان دوربین‌های ارزان قیمت، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی کانن به نام R50 است. این دوربین یکی از بهترین دوربین‌های دیجیتال برای عکاسی است که سازندگان محتوا به آن علاقه دارند. این دوربین می‌تواند در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه عکسبرداری کند. عکس‌های این دوربین دارای کیفیت ۴K و بدون برش خواهد بود. این دوربین دارای صفحه نمایش واضح است و بر خلاف دوربین‌های هم‌رده، منظره یاب الکترونیکی نیز دارد. این دوربین از حالت فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه کانن استفاده می‌کند و فلاش پاپ آپ نیز دارد. تنها ایراد این دوربین عدم وجود لنز با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه به اندازه خود دوربین و تثبیت کننده داخل بدنه است.

Cannon EOS R8

قیمت دوربین‌های فول فریم معمولاً از ۲۰۰۰ دلار به بالا شروع می‌شدند، اما دوربین جدید کانن با نام EOS R8 تنها ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. این دوربین دارای فوکوس خودکار و هوش مصنوعی تشخیص چهره است و می‌تواند تا ۴۰ فریم در ثانیه عکسبرداری کند. این دوربین برای فیلم‌برداری نیز مناسب است و می‌تواند با کیفیت ۴K تا ۶۰ فریم بر ثانیه را پشتیبانی کند. R8 یک صفحه نمایش تاشو دارد که کار را برای ولاگر ها راحت می‌کند. ایراد اصلی این دوربین، عدم وجود تثبیت کننده درون بدنه است.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

Panasonic Lumix S5 II

سازندگان محتوا باید نگاهی دقیق به دوربین فول فریم پاناسونیک به نام S5 II داشته باشند. این اولین دوربین شرکت پاناسونیک با فوکوس خودکار و تشخیص فاز هیبریدی است. این دوربین به‌منظور ایجاد انعطاف در فوکوس و سایر مشکلات گذشته طراحی شده است. شما می‌توانید ویدیوهای واضحی با کیفیت ۴K-30p با سنسور کامل یا ۴K-60p با اندازه APS-C داشته باشید. این دوربین قابلیت تصویربرداری ۵.۹K 30p با خروجی RAW را ارائه می‌دهد. این دوربین دارای یک صفحه بازشو برای ولاگ و تثبیت کننده پنج محوره درون بدنه است. کیفیت عکس نیز به لطف سنسور ۲۴ مگاپیکسلی خوب است. نقطه ضعف اصلی سرعت شاتر پایین است.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

بهترین دوربین های بدون آینه بالای ۲۰۰۰ دلار

Sony ZV-E1

  • فوکوس خودکار: ۷۵۹ نقطه
  • حداکثر سرعت شاتر: ۱۰ فریم بر ثانیه
  • وای فای: ندارد
  • بلوتوث: دارد
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

سونی ZV-E1 که به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با نور پشتی (BSI) مجهز شده است، در نور کم عملکردی عالی  دارد. این دوربین ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند قاب‌بندی خودکار دارد که در کنار کیفیت ۴K ، توانسته آن را به یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری تبدیل کند. این دوربین دارای سیستم تثبیت کننده داخلی است که برای استفاده ولاگرها تولید شده است. ولاگرها می‌توانند به کمک این دوربین حرکات ریزی مانند راه رفتن را نیز کنترل کنند. قیمت این دوربین ۲۲۰۰ دلار است و می‌تواند ولاگرهای زیادی را به خود جلب کند. دوربین ZV-E1 سونی ویژگی‌های مثبت دوربین A7S-III را با قیمت کمتری ارائه می‌دهد.

Fujifilm X-H2S

اگر کارتان با سنسورهای کوچکتر APS-C راه می‌افتد، X-H2S فوجی فیلم را بررسی کنید. این دوربین دارای یک سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی با نورپردازی فوق‌العاده سریع است که امکان عکس‌برداری سریع ۴۰ فریم بر ثانیه را با کیفیت ۴K-120p و حداقل شاتر فراهم می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیوی ۱۰ بیتی را ذخیره کند، دارای ۷ بخش در تثبیت کننده داخلی است و EVF پیشرو دارد. قیمت این دوربین در میان دوربین‌های APS-C بالا است؛ اما ارزان‌ترین دوربین با این نوع سنسور می‌باشد. عیب دیگر این دوربین فوکوس خودکار آن می‌باشد که در سطح کانن و سونی نیست.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

Sony A7R V

اگر به دنبال یک دوربین با وضوح بالا هستید، دوربین A7R V انتخاب مناسبی برای شما است. این دوربین به همراه سنسور ۶۱ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر واضح و زیبایی را با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه بگیرد. این دوربین دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع، منظره یاب واضح و تثبیت بدنه می‌باشد که نسبت به A7R IV بهبود یافته است. ویدیو نیز باکیفیت‌های ۸K و ۱۰ بیتی به صورت قابل توجهی بهبود یافته است. به هر حال اگر به دوربینی برای فیلم‌برداری نیاز ندارید، سونی S7R IVa می‌تواند در زمینه عکس‌برداری به شما کمک کند.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

بهترین دوربین‌ های عکاسی اکشن در سال ۲۰۲۳

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در دوربین‌های اکشن باید به آن‌ها توجه کنید، کیفیت تصویر، تثبیت کننده و عمر باتری است. GoPro در چند سال گذشته همه رقبای خود را شکست داده است اما DJI در سال گذشته با معرفی Osmo Action 3 توانست خود را نشان دهد. با این حال آخرین مدل‌های GoPro از رقبای خود گران‌تر هستند.

GoPro Hero 11 Black

  • وای فای: دارد
  • بلوتوث: دارد

GoPro برای جدیدترین مدل‌های خود طراحی جدیدی ارائه نداده است، اما از یک سنسور بزررگتر استفاده می‌کند. این دوربین دارای تثبیت کننده افقی و حالت فول فریم است که عکاسی همزمان برای یوتیوب و تیک‌تاک را آسان‌تر می‌کند. این دوربین میدان دید گسترده‌تری نیز ارائه می‌دهد.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

دوربین Hero 11 Black کیفیت ویدیو بالا (بیش از ۵.۳K-60p) به همراه تثبیت کننده و عمر باتری بیشتر ارائه می‌دهد. این مساله دوربین Hero 11 Black را به بهترین دوربین اکشن موجود در بازار تبدیل می‌کند. اما شما باید هزینه آن را پرداخت کنید. شما برای استفاده از این دوربین باید ۴۰۰ دلار با اشتراک یک ساله پرداخت کند. هزینه دوربین‌های DJI Osmo Action 3 و Insta360 RS 4K به تربیت برابر ۳۲۹ و ۳۰۰ دلار است. اگر دوست دارید فیلم‌برداری ورزشی انجام دهید، این دوربین ارزش بالایی دارد.

DJI Osmo Action 3

پس از طراحی ماژولار عجیب Action 2، طراحی این دوربین به حالت کلاسیک خود در دوران Osmo Action 3 بازگشته است. این دوربین دارای یک پایه مغناطیسی جدید است که به شما امکان می‌دهد آن را مستقیماً به پایه وصل کنید. تثبیت کننده و کیفیت ویدیو بسیار خوب است اما هنوز با Hero 11 Black فاصله دارد. اگرچه این دوربین به خوبی Hero 11 نیست، اما قیمتی بسیار ارزان‌تر دارد.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

بهترین دوربین های عکاسی کامپکت در سال ۲۰۲۳

این دسته‌بندی دارای دوربین‌های کمتری است که بیش‌تر آن‌ها قدیمی هستند. علت این مساله تمرکز تولید کننده‌ها بر روی مدل‌های بدون آینه می‌باشد. با این حال، من هنوز به دوربین‌های کامپکت اعتقاد زیادی دارم. این دوربین گام بزرگی از نظر کیفیت نسبت به گوشی‌های هوشمند برداشته است. مردم زیادی در سفرهای کوتاه و رویدادها به جای دوربین‌های بدون آینده، از مدل‌های کامپکت استفاده می‌کنند.

دوربین‌های کامپکت معمولاً سنسورهای ۱ اینچی دارند. با این حال برخی از دوربین‌های این دسته مانند XF-100V فوجی فیلم دارای سنسورهای بزرگتری هستند. مدل دیگر سونی XV-1 است که برای استفاده تولیدکنندگان محتوا طراحی شد. به هر حال دوربین‌های با کیفیت این دسته شامل کیفیت تصویر، لنز سریع، زوم طولانی، نمایشگر چرخان، عمر باتری خوب و EVF با کیفیت هستند.

Fujifilm X100V

  • حداکثر سرعت شاتر: ۱۲۰ فریم در ثانیه
  • وای فای: دارد
  • بلوتوث: دارد

مدل X100V جدیدترین دوربین سری X100 فوجی فیلم با لنز ثابت است. این دوربین مانند سایر دوربین‌های همرده دارای سنسور APS-C و لنز ۲۳ میلی‌متری f/2.0 است. شما به کمک این دوربین به منظره یاب هیبریدی، صفحه‌های مکانیکی و غیره دسترسی خواهید داشت. اما X100V مهم‌ترین پیشرفت در تاریخ این سری است. این دوربین دارای جدیدترین سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسل فوجی فیلم است که در مقایسه با نمونه ۲۴.۲ مگاپیکسلی در مدل‌های قبلی، می‌تواند کیفیت بیشتری داشته باشد.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

دوربین X100v دارای صفحه نمایش چرخانی است که عکاسی خیابانی را راحت‌تر می‌کند. این دوربین دارای سرعت فیلم‌برداری ۱۱ فریم بر ثانیه در حالت شاتر مکانیکی و ۲۰ فریم بر ثانیه در حالت شاتر بی صدا است. در واقع شما می‌توانید سیستم فوکوس خودکار (AF) با تشخیص فاز و کنتراست هیبریدی بهتر را دریافت کنید. بنابراین این دوربین دارای  ویژگی‌های فیلم‌برداری ۴K مانند X-T30 خواهد بود. این دوربین ارزان قیمت نیست اما اگر به عکاسی خیابانی علاقه دارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

Sony ZV-1

ZV-1 اولین دوربین سری RX100 سونی است که به طور خاص برای وبلاگ‌نویسی طراحی شده است. این دوربین به دلیل بدنه سبک، میکروفون داخلی با کیفیت، صفحه نمایش برگردان، فوکوس خودکار و کیفیت تصویر عالی به بهترین دوربین وبلاگ نویسی تبدیل شده است. این دوربین دارای لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری شارپ است که به دلیل  برش ۲۵ درصدی هنگام استفاده از تثبیت‌کننده الکترونیکی، باید عریض‌تر باشد. دوربین ZV-1 فاقد صفحه نمایش لمسی و پورت هدفون است. به هر حال اگر می‌خواهید از گوشی‌های هوشمند فراتر روید و دوربینی ساده داشته باشید، این دوربین گزینه مناسبی برای شما است.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

Panasonic ZS-200

اگر به دنبال یک دوربین کامپکت با کیفیت هستید، بهترین گزینه ZS-200 است. این دوربین ویژگی‌های زیادی مانند سنسور ۱ اینچی و کیفیت ۲۰.۱ مگاپیکسلی، تثبیت کننده ۵ محوری و فیلم‌برداری ۳۰ فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. با این حال لنز ۲۴-۳۶۰x این دوربین، علت اصلی شهرت آن است که می‌تواند در سفر کارآمد باشد. اگرچه قدمت این دوربین به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد اما یکی از بهترین مدل‌های این دسته است.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

بهترین دوربین‌ های عکاسی DSLR در سال ۲۰۲۳

با توجه به اینکه دوربین‌های بدون آینه بازار لنزهای قابل تعویض را در اختیار گرفته‌اند، دوربین‌های DSLR نیز توانایی تعویض لنزها را با قیمت‌های نسبتاً ارزان ارائه می‌دهند. ویژگی تعیین کننده ‌این دسته آینه بازتابی است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از طریق لنز به سوژه نگاه کنید. اکثر این دوربین‌ها به دلیل سنسور تشخیص اختصاصی، دارای فوکوس خودکار سریع و عمر باتری بیشتری هستند. با این حال این دوربین‌ها ویژگی‌های دوربین‌های بدون آینه مانند ردیابی سوژه و تشخیص چشم را ندارند.

Nikon D850

  • فوکوس خودکار: ۱۵۳ نقطه
  • حداکثر سرعت شاتر: ۷ فریم بر ثانیه
  • وای فای: دارد
  • بلوتوث: دارد
بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

دوربین فول فریم D850 نیکون بهترین گزینه برای یک دوربین رده بالا و مسلما بهترین دوربین برای عکاسی است. این دوربین با وجود سنسور ۴۵.۷ مگاپیکسلی و قیمت ارزان، بهترین کیفت را در میان دوربین‌های بدون آینه و DSLR ارائه می‌دهد. دوربین D850 می‌تواند با سرعت ۷ فریم بر ثانیه عکس‌برداری کند. این سرعت برای یک دوربین با رزولوشن بالا عالی است. علاوه بر آن، عمر باتری (۱۸۴۰ عکس با یک بار شارژ کردن) می‌تواند تمامی دوربین‌های بدون آینه را کنار بزند. اگر ترجیح می‌دهید یک نمای نوری زنده داشته باشید، D850 بهترین گزینه موجود است.

Canon EOS Rebel SL3

یکی دیگر از بهترین دوربین‌ها برای عکاسی، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی Canon APS-C EOS Rebel SL3 است. این دوربین ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر، ویدیوی ۴K و فناوری فوکوس خودکار را ارائه می‌دهد. شما به کمک این دوربین می‌توانید سرعت عکسبرداری تا ۵ فریم در ثانیه و ۱۶۰۰ عکس با یک بار شارژ کردن را دریافت کنید. این دوربین کیفیت تصویر عالی در برابر قیمت کم ارائه می‌دهد.

بهترین دوربین‌ های عکاسی در سال 2023

امیدواریم راهنمای بالا به شما در انتخاب بهترین دوربین‌ های عکاسی برای سال ۲۰۲۳ کمک کرده باشد. حتما نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید